حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
رئیس ستاد انتخاباتی قاضی‌زاده در یزد خبر داد:

ستاد قاضی‌زاده تمام قد در حمایت از جلیلی

ستاد قاضی‌زاده تمام قد در حمایت از جلیلی

رئیس ستاد انتخاباتی قاضی‌زاده هاشمی در یزد گفت: آقای قاضی‌زاده همچنین اجماع در جبهه انقلاب را  ادامه راه شهید رئیسی عزیز دانستند و ما تک تک اعضای ستاد ایشان نیز این امر را بر خود لازم و ضروری می‌دانیم.

امین قرنی یزدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا»، گفت: آقای قاضی‌زاده بنا به اینکه مصالح کلان ملی را مدنظر قرار داد و به منظور حفظ انسجام نیروهای انقلاب و در پاسخ به درخواست مکتوب شورای عالی اجماع نیروهای انقلاب و برخی از علمای اعلام و دلسوزان، انصراف خود را از نامزدی چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری اعلام داشتند.

وی ادامه داد: آقای قاضی‌زاده همچنین اجماع در جبهه انقلاب را  ادامه راه شهید رئیسی عزیز دانستند و ما تک تک اعضای ستاد ایشان نیز این امر را بر خود لازم و ضروری می‌دانیم و امیدواریم با کمک آحاد ملت ملت شریف ایران و سایرین در نهایت پیروز این انتخابات کاندادی اصلح جبهه نیروهای انقلاب یعنی جناب آقای دکتر سعید جلیلی عزیز باشند. 

 رئیس ستاد انتخاباتی قاضی‌زاده هاشمی در یزد عنوان کرد: به فضل الهی و درایت ملت جمعه پانزدهم تیرماه با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی تمامی خدعه‌ها و نیرنگ‌های دشمنان و معاندانی که برای  ایران عزیزمان و نظام جمهوری اسلامی و ملت شریفمان دندان تیز کرده‌اند را بی اثر خواهیم کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از