حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
امام‌جمعه موقت یزد مطرح کرد:

سلبریتی‌ها بازنده نا آرامی‌های سال گذشته

سلبریتی‌ها بازنده نا آرامی‌های سال گذشته

امام‌جمعه موقت یزد با اشاره به حمایت برخی سلبریتی‌ها از آشوبگران و جنایت‌کاران گفت: هم‌زمان با شکست جنگ ترکیبی آمریکایی - صهیونیستی علیه ایران برای سلبریتی‌ها هم روسیاهی بر جای ماند.

 حجت‌الاسلام سیدناصر محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا» با اشاره اینکه سلبریتی‌ها هر کدام به طریقی به مرکز توجه جامعه رسیده‌اند، اظهار کرد: در جریان ناآرامی‌های سال گذشته، نقش سلبریتی‌ها بیش‌ازپیش موردتوجه قرار گرفت.

 

وی با بیان اینکه در جوامع مختلف سلبریتی‌ها در چارچوب قوانین و در دایره مشخص‌شده حق اظهارنظر و ایفای نقش دارند، ادامه داد: متأسفانه در کشور ما ایران برخورد با افرادی که خود را در همه مسائل خرد و کلان صاحب‌نظر می‌دانند، در قالب قانون و عمل به آن به‌طور ضعیف تعریف شده و این موضوع مشکلات عدیده‌ای را به دنبال داشته است؛ نقش‌آفرینی برخی سلبریتی‌ها و دمیدن بر آتش آشوب و ناآرامی‌ها نمونه‌ای مبرهن از این مسئله است.

 

محمدی با اشاره به آیه ۴۰ سوره شورا اظهار کرد: خداوند در قرآن می‌فرماید «و کیفر هر بدرفتاری، به همان اندازه بدرفتاری متقابل است.»

 

امام‌جمعه موقت یزد با اشاره به صدور حکم‌های مختلف از جمله احکام اعدام برای اشرار مسلح در جریان اغتشاشات سال گذشته که منجر به شهادت تنی چند از مردم و نیروهای مسلح هم شد، تصریح کرد: عده‌ای از سلبریتی‌ها کورکورانه در برابر احکام قوه قضاییه موضع گرفته و تلاش می‌کردند تا افکار عمومی را به بیراهه بکشانند؛ درصورتی‌که مجازات افراد شرور که مخل امنیت جامعه باشند، در تمام دنیا پذیرفته شده است.

 

این استاد حوزه و دانشگاه در یزد ادامه داد: اینکه امروز برخی سلبریتی‌ها بدون هیچ تخصصی در مسائل مختلف کشور خود را دخالت می‌دهند، نتیجه کار غلط فرهنگی است و نیاز دارد تا در این زمینه تغییر رویه دهیم.

 

وی افزود: قوه قضاییه باید برای مجازات چنین افرادی که آب به آسیاب دشمن ریخته و تلاش می‌کنند تا نظم و امنیت جامعه بر هم بخورد، جریمه‌های بازدارنده‌ای را اتخاذ کند.

 

امام‌جمعه موقت یزد با بیان اینکه مردم در فضای مجازی و حقیقی خواستار برخورد با مخلان امنیت و آسایش جامعه هستند، تصریح کرد: با توجه‌ به اغتشاشات و ناآرامی‌هایی که سال گذشته در کشور شاهد بودیم، امروز ملت بیش از هر زمان دیگری حامی نیروهای امنیتی بوده و قدر امنیت در کشور را می‌دانند.

انتهای پیام/ش

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از