حالت تاریک
جمعه, 27 مهر 1403
کارشناس پیش‌بینی هوا در استان یزد:

شاید هفته آینده در یزد بارندگی داشته باشیم

شاید هفته آینده در یزد بارندگی داشته باشیم

کارشناس پیش‌بینی هوا در استان یزد با بیان اینکه موج جوی در راه استان یزد بوده و اواسط هفته آینده به یزد می‌رسد، گفت: شاید هفته آینده در یزد بارندگی داشته باشیم.

سید عباس میرحسینی در گفتگو با خبرنگار «یزدرسا» در رابطه با وضعیت جوی استان یزد اظهار کرد: امروز وزش باد به نسبت شدید داریم؛ حتی در نیمه شمالی استان یزد می‌تواند این وزش باد با شدت زیاد همراه با گرد و خاک ظاهر شود.

وی با بیان اینکه این وزش باد تا شب ادامه خواهد داشت، گفت: این پدیده جوی به‌واسطه عبور موج جوی از استان یزد رخ خواهد داد.

کارشناس پیش‌بینی هوا در استان یزد ادامه داد: از فردا چهارشنبه تا اوایل هفته آینده، جو استان نسبتاً آرام خواهد بود. به‌تبع در مناطق صنعتی استان به‌ویژه در ساعات اولیه روز انباشت آلاینده‌های جوی رخ خواهد داد.

وی تصریح کرد: از لحاظ دمایی هم امروز و به‌ویژه از فردا افزایش نسبی دما را در سطح استان خواهیم داشت.

میرحسینی ادامه داد: امروز صبح سبز دشت با دمای ۱۱- درجه سانتی‌گراد، سردترین منطقه در استان یزد بود؛ همچنین دمای کمینه شهر یزد هم امروز صبح به یک درجه سانتی‌گراد رسید.

کارشناس پیش‌بینی هوا در استان یزد تصریح کرد: احتمال بارش طی چند روز آینده ضعیف بوده و موج جوی در راه استان یزد است که اواسط هفته آینده به یزد می‌رسد و امیدوارم بارندگی را به همراه داشته باشد.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از