حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
شوک بزرگی دیگر برای غرب‌گدایان؛

شروع موج دوم حضور مردم یزد در انتخابات

شروع موج دوم حضور مردم یزد در انتخابات

موج دوم حضور مردم دارالعباده از لحظاتی پیش آغاز شده و بار دیگر رسانه‌های غرب‌گدا را در شوک فرو برد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، موج دوم حضور مردم دارالعباده از لحظاتی پیش آغاز شده و بار دیگر رسانه‌های غرب‌گدا را در شوک فرو برد.

این مشارکت گسترده و شورانگیز یزدی‌ها در چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری، نمادی از شعور سیاسی بالای آنان است. در روزهایی که دشمنان این مرز و بوم با تمام توان خود در صدد ناامید سازی و تضعیف روحیه‌ی ملت هستند، مردم یزد و سایر استان‌ها با حضوری پرشور و بی‌نظیر در پای صندوق‌های رأی، تمامی نقشه‌های شوم آن‌ها را نقش بر آب کردند.

 این انتخابات، نمایشگاه اراده و آگاهی مردمی است که به خوبی درک کرده‌اند مشارکت سیاسی، نه تنها حق، بلکه وظیفه‌ای است که آینده کشورشان را رقم می‌زند.

رسانه‌های بیگانه که همیشه تلاش داشته‌اند با انتشار اخبار نادرست و تحریف واقعیت‌ها، چهره‌ای سیاه و تیره از وضعیت ایران به نمایش بگذارند، این بار در شوک و حیرت فرو رفتند.

آن‌ها که انتظار داشتند با ایجاد یأس و تردید در دل مردم، شاهد کاهش مشارکت باشند، با صحنه‌هایی روبرو شدند که بی‌گمان برایشان غیرقابل تصور بود.

 صف‌های طویل مردم در پای صندوق‌ها، از زن و مرد، پیر و جوان، همه نشان از این داشت که ایران، سرزمینی است که مردمش با هوشیاری و آگاهی تمام در مسیر تعیین سرنوشت خود گام برمی‌دارند.

این حماسه‌ی سیاسی، پاسخی دندان‌شکن به همه‌ی کسانی بود که سعی داشتند با ترفندهای مختلف، ملت ایران را از حضور در صحنه سیاسی دور کنند؛ اما ملت بزرگ ایران با حضوری آگاهانه و هدفمند، به جهانیان ثابت کردند که هیچ تهدید و ترفندی نمی‌تواند آن‌ها را از مسیر حق و عدالت بازدارد. این انتخابات، مظهری از وحدت و همبستگی ملی است که بار دیگر به جهان نشان داد ایران، کشوری است که مردمانش با شعور و اراده‌ی راسخ، در راه اعتلای میهن خود استوار و پایدار ایستاده‌اند.

این حماسه‌ی حضور، تنها یک انتخابات نبود؛ بلکه نمایشگاهی از همبستگی، آگاهی و عشق به میهن است که در دل تاریخ این مرز و بوم جاودانه خواهد ماند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از