حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
چراغ راه؛

شما مردم مديون خون شهداييد

شما مردم مديون خون شهداييد

سیداسماعیل حسينی­‌دوست­‌ابرقويی 2 تير 1342 در شهرستان ابركوه یزد به دنيا آمد و سرانجام 28 تير 1361، با سمت راننده تانک در كوشک بر اثر اصابت تركش خمپاره به سينه، شهيد شد.

به گزارش «یزدرسا»، سیداسماعیل حسينی­‌دوست­‌ابرقويی 2 تير 1342 در شهرستان ابركوه یزد به دنيا آمد. پدرش سيدماشاءالله، كشاورز بود و مادرش عليا­بيگم نام داشت. تا سوم متوسطه در رشته تجربی تحصیل کرد. به عنوان پاسدار در جبهه حضور يافت. سرانجام 28 تير 1361، با سمت راننده تانک در كوشک بر اثر اصابت تركش خمپاره به سينه، شهيد شد. مزار او در روضه الشهدای زادگاهش واقع است.

بخشی از وصیت‌نامه این شهید والامقام را در یزدرسا بخوانید: 

 

ياد امام را فراموش نكنيد و ايشان را دعا كنيد و اين دعاهاى توسل و كميل را فراموش نكنيد كه اين دعاها است كه ما را پيروز مى‌كند. و وصيت من به شما برادران و خواهران اين است كه سنگرها را خالى نكنيد و در نمازهاى جمعه شركت كنيد و از برادرانم مى‌خواهم كه جبهه‌هاى جنگ را فراموش نكنند و از آنها مى‌خواهم كه تنها ريشه فساد آمريكا را از ياد نبرند.

سعى كنند كه اگر به جبهه‌ مى‌روند با قاطعيت رفتار كنند و دشمن را از بين ببرند و ما مى‌دانيم كه يک روز امام در سخنرانى خود فرمودند كه ما اميدواريم كه اين‌ انقلاب ما به انقلاب جهانى حضرت مهدى(عج) متصل شود و حتما دعاى امام هم‌ مستجاب مى‌شود.

شما مردم مديون خون شهداييد وظيفه شما در مقابل اين خون‌هاى پاک بندگان خدا، عمل به اسلام و حفظ وجهه اسلامى انقلاب است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از