حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
چراغ راه؛

شهادت گریه ندارد شکست اسلام گریه دارد

شهادت گریه ندارد شکست اسلام گریه دارد

شهید «محمود جعفری نعیمی» ۱۴ دی‌ماه ۱۳۴۴ در شهرستان یزد به دنیا آمد سرانجام ۳ اسفند ۱۳۶۲ در جفیر به شهادت رسید.

به گزارش «یزدرسا»، شهید محمود جعفری نعیمی ۱۴ دی‌ماه ۱۳۴۴ در شهرستان یزد به دنیا آمد و تا پایان دوره راهنمایی تحصیل کرد. پدرش محمدحسن بنا و معمار بود و مادرش طاهره نام داشت. وی در رشته ورزشی کاراته فعالیت می‌کرد. با آغاز جنگ تحمیلی به‌عنوان بسیجی با سمت تک‌تیرانداز راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد. سرانجام ۳ اسفند ۱۳۶۲ در جفیر به شهادت رسید. پیکرش مدت‌ها در منطقه بر جای ماند تا ۳۰ تیر ۱۳۷۸ پس از تفحص در گلزار شهدای نعیم‌آباد تابعه زادگاهش به خاک سپرده شد.

در بخشی از وصیت‌نامه این شهید والامقام آمده است:

با سلام بر مهدی موعود و نایب برحقش زعیم عالی‌قدر امام خمینی و با سلام بر شهیدان از هابیل تا حسین (ع) و از کربلای حسینیان تا کربلای ایران و با سلام بر بهشتی مظلوم و رجایی و باهنر که مظلومانه سوختند تا قرآن و اسلام جاویدان بماند سلام بر شهیدان محراب آیت‌الله مدنی، دستغیب، صدوقی و اشرفی اصفهانی که در راه رسیدن به معبود خود جان خود را در طبق اخلاص نهادند.

 بارالها من شمعم می‌سوزم تا راه روشن کنم. فقط از تو می‌خواهم که وجود مرا تباه نکنی و اجازه دهی تا آخر بسوزم و خاکستری از وجودم باقی نماند. بار خدایا به میدان مبارزه آمدم با دشمنان قوی که دولت‌های بزرگ پشتیبانشان بودند پنجه درافکندم درحالی‌که از ضعف مادی خودآگاهی داشتم؛ اما به اسلحه شهادت مسلح شدم و باقدرت ایمان و عشق به میدان آمدم عظمت روح را بر فرق ماده کوبیدم و از جان خود گذشتم تا از قیدوبندهای مادی آزاد گردم و بتوانم با عزمت روح سخن بگویم. با سوزندگی عشق روشنی چشم با برندگی حقیقت به‌پیش بتازم. با غرش رعد کلمه حق را بر فرق منافقین و ملحدین بکوبم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از