حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد:

شهید رئیسی همچون شهید رجایی مردمی بود

شهید رئیسی همچون شهید رجایی مردمی بود

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: شهید آیت‌الله رئیسی همچون شهید رجایی مردمی و همچون شهید بهشتی مظلوم بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا نجیمی در تجمع مردم یزد برای اعلام لبیک به مقام معظم رهبری که پیش از ظهر امروز در مسجد ملااسماعیل برگزار شد، با اشاره به اینکه شهادت در راه خداوند بسیار با عظمت است، اظهار کرد: شهادت در راه خدواند نسیب کسانی می‌شود که در مسیر خدمت به بندگان خداوند یک عمر خالصانه حرکت کردند و از هیچ تلاشی فروگذار نبودند. 

وی افزود: شهید خدمت تمام هستی خود را در راه مردم ایران و مستضعفان کشور گذاشت و در مسیر امامین انقلاب اسلامی گام برداشت و در نهایت در راه خدمت به مردم ایران به شهادت رسید. 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه همراهان رئیس جمهور مردمی در این سفر همگان مرد ولایتمدار و انقلابی بودند، گفت: شهید امیرعبدالهیان با شهامت از مردم مظلوم فلسطین و غزه دفاع کرد و داد مظلومیت آنان را سر داد تا حق و دین خداوند را یاری کند. 

وی افزود: هرکدام از همراهان رئیس جمهور در این سانحه از جایگاه ویژه‌ای در نزد خداوند و مردم برخوردار بودند و در رأس همگان شهید آیت‌الله رئیسی همچون شهید رجایی مردمی و همچون شهید بهشتی مظلوم بود. 

نجیمی تصریح کرد: ایشان از حیث جهادی بودن و خدمت خالصانه به خلق خدا کردن همانند شهید سلیمانی بود. 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی از ذخایر انقلاب اسلامی برای ملت ایران بود، عنوان کرد: این شهدا مزد زحمات و مجاهدت‌های خود در راه خدمت به خلق خداوند را دریافت کردند و تلاش‌ها، خون‌دل‌ خوردن‌ها و تبعیت محض از ولایت همگی مزدی شد برای آیت‌الله رئیسی و از امام هشتم شهادت را هدیه گرفت. 

وی ادامه داد: این شهات یک جایزه ویژه‌ای است که خداوند به افراد خالص و صادق خود هدیه خواهد داد و در طول تاریخ خداوند نشان داده است که افرادی که در مسیر خدمت صادق هستند چگونه مزد می‌گیرند. 

نجیمی با بیان اینکه این خلوص نیت و صادق‌الوعده بودن از مکتب شهید سلیمانی برخواسته است، گفت: در فراق رئیس جمهور و یارانش در کنار یکدیگر جمع شدیم تا در سوگ این عزیزان عزاداری کنیم؛ این به معنای این نیست که ما ناامید باشیم و این انقلاب در طول چند دهه عمر خود مصائب و مشکلات زیادی را به خود دیده و از تمام این لحظات با سربلندی گذر کرده است. 

وی ادامه داد: علیرغم تمام مشکلات و حوادث اداره کشور هیچگاه دچار اختلال نشد و مسیر انقلاب نیز تغییر نکرد. 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه قطار انقلاب به سرعت در حال حرکت است، تصریح کرد: دشمن بداند که هیچ خللی در اهداف و مسیر حرکت انقلب اسلامی ایجاد نخواهد شد؛ قطعا قلب مردم ایران از این داغ و سوگ آزرده است اما ما اجازه نمی‌دهیم که انقلاب ما آسیبی ببیند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از