حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
امام‌جمعه موقت یزد:

شهید سلیمانی الگوی موفق تراز جمهوری اسلامی است

شهید سلیمانی الگوی موفق تراز جمهوری اسلامی است

امام‌جمعه موقت یزد بر لزوم الگو گیری مسئولان نظام جمهوری اسلامی در رده‌های مختلف از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: این بزرگ‌مرد حقیقتاً مدیر موفق در تراز نظام جمهوری اسلامی بود.

آیت‌الله سید ناصر محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا» اظهار کرد: از سردار سلیمانی به‌عنوان الگوی جبهه مقاومت و مدیر مردمی و انقلابی موفق در جمهوری اسلامی نام برده می‌شود.

وی با بیان اینکه این محبوبیت سردار سلیمانی منشأ گرفته از ویژگی‌های شخصیتی است که داشت، ادامه داد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برخی ویژگی‌های خدادادی چون هوش و ذکاوت، آینده‌نگری و سیاست‌مداری و برخی ویژگی‌های شخصیتی اکتسابی چون مهربانی، صبوری، گذشت و بصیرت داشت.

امام‌جمعه موقت یزد تصریح کرد: این شهید والامقام، ولایتمداری را سرلوحه خود قرار داده و به‌خوبی ولی زمان خود را شناخته و در تبعیت از مقام معظم رهبری حرکت می‌کرد.

وی گفت: سیاست‌بازی و سیاست‌مداری متفاوت از یکدیگر است؛ منظور از سیاست‌مداری یعنی شناختن خط و ربط‌های سیاسی اما سیاست‌بازی یعنی خود را به قدرت‌ها و جناح‌ها چسباندن و منفعت‌طلبی در کنار آن؛ حاج قاسم هیچ‌گاه خود را درگیر جناح‌ها و سیاست‌بازی‌ها نکرد.

محمدی عنوان کرد: در احادیث و روایات آمده است که هرگاه کسی اهل تمجید و تعریف بوده و اهل نمایش عملکرد خود باشد؛ خداوند به‌گونه‌ای مقدر می‌کند که این عملکرد به چشم مردم نیاید؛ اما اگر کسی بدون چشم دوختن به تعریف و تمجید و از روی اخلاص عمل کند، در چشم مردم محبوب شده و از آن بالاتر اینکه خداوند خریدار او خواهد شد؛ حاج قاسم سلیمانی از این جنس شخصیت‌ها بود و در نهایت خداوند مزد او را که شهادت‌ بود، اعطا کرد.

امام‌جمعه موقت یزد بر لزوم الگو گیری مسئولان نظام جمهوری اسلامی در رده‌های مختلف از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، تصریح کرد: این بزرگ‌مرد حقیقتاً مدیر موفق در تراز نظام جمهوری اسلامی بود.

وی عنوان کرد: این مدیر موفق در تراز نظام جمهوری اسلامی توانست قدرت‌های بزرگ را پای اهداف جبهه مقاومت بیاورد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از