حالت تاریک
یکشنبه, 08 مهر 1403
سردار نقدی در جمع دانشجویان یزدی مطرح کرد:

شکست دشمن با رسواشدن رسانه‌های موج‌ساز

شکست دشمن با رسواشدن رسانه‌های موج‌ساز

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن در ایجاد اغتشاش و ناآرامی در سال جاری ناموفق بود و یکی از دلایل آن رسوا شدن رسانه‌هایی بود که تکیه‌گاه موج‌سازی، فکرسازی و حرکت دادن افراد بودند.

به گزارش یزدرسا، سردار محمدرضا نقدی صبح امروز در نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان در سالن آمفی تئاتر دانشگاه علوم پزشکی یزد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس در خصوص برنامه دشمن در برپایی اغتشاشات در کشور گفت: دشمن تدارک گسترده‌ای دیده، ساماندهی وسیعی کرده، رسانه‌های خود را فعال کرده و در فکر افراد اثرگذاری می‌کند و تصویرهای غلطی ایجاد می‌کند که واقعیت‌ها را به فراموشی بسپارند.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران ادامه داد: تفکر دشمن این است که مردم براساس واقعیت‌ها عمل نمی‌کنند بلکه عملشان براساس واقعیتی است که در ذهن خود دارند،و‌ دشمن با واقعیت رسانه‌ها و فضاهای مجازی، تهاجم بی‌نظیری به روان، فکر و فرهنگ یک ملت دارد که در هیچ کجای تاریخ و در هیچ عرض جغرافیایی اتفاق نیفتاده است.

وی افزود: آمریکا حتی به تعداد انگشتان دست رسانه برای کشورهایی چون‌ چین و روسیه ندارد اما ۳۰۰ شبکه رادیو و تلویزیونی را برای مردم ایران درست کرده است که فعال هستند تا تصویر غلطی بسازند و تصور مخاطب و مردم نسبت به آنچه که هست آن‌طوری باشد که آنها می‌خواهند و یک کشور در حال رشد و پیشرفت به کشور شکست خورده تبدیل کنند در حالی که خود آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در حال سقوط آزاد در عرصه‌های اقتصاد، فرهنگ، مسائل اجتماعی و ... اما تصویر قدرتمندی از خود می‌سازند و‌مردم را فریب می‌دهند.

نقدی ادامه داد: این تصویرسازی‌های دروغ دشمنان از واقعیت‌های ایران فرصت است، باید از این فرصت‌ها استفاده کرد، آنها به خاطر تصویرسازی غلط مجبورند دروغ‌های بزرگی بگویند و بسیاری از واقعیت‌ها را وارونه جلوه دهند و کشور ما عقب مانده جلوه دهند اما هر کسی با دیدن پیشرفت‌های کشور ما، ساخته‌های ذهنی دشمنان در او فرو می‌ریزد.

وی افزود: با وجود اینکه امسال دشمنان امیدوار به ایجاد ایجاد اغتشاش و ناآرامی در کشور ما بودند و حتی رئیس جمهور آمریکا در مورد آن پیام داده بود اما موفق نشدند و یکی از دلایل آن این بود که رسانه‌هایی که تکیه‌گاه موج‌سازی، فکرسازی و حرکت دادن افراد بودند رسوا شدند و تشت رسوایی آنها از بام افتاد و همه فهمیدند که دروغگو‌ هستند.

وی‌ تصریح کرد: موج‌ رسانه‌ای عظیم دشمن که متکی‌ بر دروغ و خلاف است فرصت بسیار بزرگی است که بی‌اعتباری آنها مشخص شود و ما نیز باید نسبت به این قضایا پرکارتر و فعال‌تر بشیم و تلاشی هدفمند برای جهاد تبیین بگذاریم و همانگونه که رهبری از ما خواستند مهم‌ترنی وریشه‌‌ای‌ترین جهاد امروز امیدآفرینی و شکست محاصره تبلیغاتی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: باید وقت جدی‌تر و امکان وسیع‌تری فراهم کنیم که یکی از جلوه‌های آن اردوهای راهیان پیشرفت است، همچنین با برگزاری نشست‌های پرسه و پاسخ و تریبون‌های آزاد قضیه را برای مخاطب ملموس کنیم.

وی ادامه داد: امروز شبهه بی‌پاسخی در نظام نداریم و اشکالاتی که وجود دارد ریشه در تفکر نظام، رهبری و آموزه‌های اصلی انقلاب اسلامی ندارد و معلول نافرمانی از رهبری است جریان عمده نظام اسلامی و انقلاب اسلامی هر روز در حال پیشرفت است و این واقعیت قابل اثبات و احراز است.

نقدی با اشاره به پیشرفت‌های ایران‌در عرصه‌های مختلف از جمله علم گفت: در حالی که دشمنان، جمهوری اسلامی را به تعدی، ظلم و کنار گذاشتن آنها متهم می‌کند، براساس آمار سازمان بهداشت جهانی که در مدیریت صهیونیست‌هاست، متوسط عمر زنان در ایران از سن ۵۷ سال در سال ۵۷ به سن ۷۸ سال برای امروز رسیده است و هر سال در هر زمینه‌ای وضعیت بهتری پیدا کرده‌اند، ایران از رتبه ۱۴۳ به رتبه ۳۹ رسیده است و ۱۰۴ پله صعود در بین کشورهایی که همه در حال صعود بوده‌اند، داشته است.

وی افزود: در سده‌های اخیر هر بار دشمن به ایران تجاوز کرده بخشی از خاک ایران را جدا کرده و بعضا کل ایران اشغال شده بوده و اصلا مقاومتی وجود نداشته است اما اکنون کشور ایران قدرت اول منطقه شده است و رتبه هفتم یا هشتم نظامی دنیاست و در مقابل آمریکا نه تنها بازدارندگی ایجاد کرده بلکه وزاری دفاع آمریکا گفته‌اند کشورشاپ باید در مقابل ایران قدرت بازدارندگی ایجاد کند.

نقدی اضافه کرد: قبلا در عرصه سیاسی سفرای آمریکا وانگلیس برای ایران دولت تعیین می‌کردند، کشوری که دولت خودش را نمی‌توانستن تعیین کند امروز کشورهای منطقه به نظر او راجع به مسایل خودشان نگاه دارند و هر چه جمهوری اسلامی می‌خواهد در منطقه پیاده می‌شود و هر چه آمریکا میخواهد خلاف آن انجام می‌شود، امروز نفوذ جمهوری اسلامی و آمریکا قابل مقایسه نیست و هر روز بر پیشرفت سیاسی ایران افزوده می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از