حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
پرستار لبنانی:

طوفان‌الاقصی پوشالی‌ بودن دموکراسی استکبار را برملا کرد

طوفان‌الاقصی پوشالی‌ بودن دموکراسی استکبار را برملا کرد

پرستار لبنانی با تاکید بر اینکه پیروزی از آن اسلام و جبهه مقاومت است، گفت: در جریان طوفان‌الاقصی کشورها و رسانه‌های غربی به کمک رژیم صهیونیستی شتافتند و دموکراسی پوشالی و دروغین خود را نشان دادند.

به گزارش خبرنگار «یزدرسا»؛  سلوی سلوم در اجتماع هزار نفری دختران حاج قاسم که امشب در محل سالن تربیت‌معلم شهید پاک‌نژاد برگزار شد، اظهار کرد: برای آزادی قدس از شر اراذل و اوباشی مانند صهیونیست‌های شرور بهای سنگینی باید بدهیم و می‌دهیم.

این پرستار لبنانی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی از هیچ جنایتی علیه مردم مظلوم فلسطین فروگذار نکرده‌اند، ادامه داد: ما از مرگ نمی‌ترسیم؛ بلکه با مرگ زندگی کرده و با شهادت حماسه می‌سازیم.

وی با تاکید بر اینکه باید حماسه طوفان الاقصی در تاریخ ثبت شود، یادآور شد: البته که به تعبیر رهبر معظم انقلاب دیگر نباید بگوییم طوفان الاقصی؛ بلکه باید بگوییم زلزله الاقصی؛ چرا که زلزله الاقصی برای پاک کردن سرزمین فلسطین از شرورترین، فاسدترین و وحشی‌ترین قوم در زمین یعنی رژیم صهیونیستی است.

عضو فعال کمیته‌های زنان سازمان‌یافته حزب‌الله عنوان کرد: حماسه طوفان‌الاقصی ضعف و شکنندگی رژیم صهیونیستی را به وضوح نمایان کرد و به صورت عملی و قاطع نشان داد که رژیم صهیونیستی از تار عنکبوت ضعیف‌تر است.

وی با تاکید بر اینکه مثل روز روشن بوده که پیروزی از آن اسلام و جبهه مقاومت است، ادامه داد: با وقوع طوفان‌الاقصی کشورها و رسانه‌های غربی به کمک رژیم صهیونیستی شتافتند و دموکراسی پوشالی و دروغین خود را نشان دادند.

مسئول کل پیش‌آهنگ خواهران در منطقه بقاع (شرق لبنان) تاکید کرد: اراده، اعتقاد به خدا و خدا محور بودن بزرگترین توشه جبهه مقاومت است؛ مبرهن است که بزرگترین قدرت‌های نظامی دنیا هم مغلوب این توشه خواهند شد.

وی با یادآوری اینکه کسانی که آرزو داشتند کشوری از نیل تا فرات داشته باشند، این آرزو را به گور خواهند برد، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران برای ما الگو است و آنچه مردم ایران شعار می دهند، برای مردم غزه و لبنان محور عمل قرار می‌گیرد.

این پرستار لبنانی با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) مبنی اینکه اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود، اذعان کرد: این مهم به‌زودی به وقوع خواهد پیوست؛ چراکه مثل کوه در برابر رژیم صهیونیستی قد علم کرده و ایستاده‌ایم.

سلوم در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از حمایت‌های ایران از جبهه مقاومت اعلام کرد: رژیم صهیونیستی اعتقاد دارد که اگر حمایت ایران از حزب‌الله نباشد، آن‌ها پیروز می‌شوند؛ خود صهیونیست‌ها اعتراف می‌کنند که ایران تلاش می‌کند تا سلطه ما بر منطقه کم شود و دست غرب و سلطه غرب از منطقه کوتاه شود.

وی با بیان اینکه انتفاضه در خط مقدم جبهه قرا دارد و تلاش می‌کند تا رژیم صهیونیستی را زمین‌گیر کند، اذعان کرد: قبل از اینکه دستی بخواهد روی ایران بلند شود، آن را قطع می کنیم.

عضو فعال کمیته‌های زنان سازمان‌یافته حزب‌الله اعلام کرد:  ملت فلسطین و حزب‌الله اعتقاد راسخ به آیه «ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم» دارندو تا پیروزی نهایی ایستادگی و دفاع خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از