حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
امام‌جمعه موقت یزد:

طوفان الاقصی صحنه‌های خفت‌باری از صهیونیست به‌نمایش گذاشت

طوفان الاقصی صحنه‌های خفت‌باری از صهیونیست به‌نمایش گذاشت

امام‌جمعه موقت یزد گفت: طوفان الاقصی که در لانه‌ی عنکبوتی رژیم غاصب صهیونیست اتفاق افتاد، صحنه‌های خفت‌باری را از شکست و اضمحلال اشغالگران به نمایش گذاشت.

آیت‌الله سید ناصر محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری یزدرسا ضمن تبریک پیروزی غرورآفرین و افتخارآمیز حماس و شکست مفتضحانه رژیم اشغالگر صهیونیست، اظهار کرد: این عملیات ترکیبی و غرورآفرین نیرو‌های مبارز فلسطینی تحت‌عنوان طوفان الاقصی علیه مواضع و استحکامات رژیم صهیونیستی در سرزمین اشغالی بار دیگر هیبت دروغین و قدرت پوشالی این رژیم اشغالگر را به اثبات رساند.

امام‌جمعه موقت یزد با بیان اینکه طوفان الاقصی رژیم اشغالگر قدس و حامیانشان را در یک شوک سهمگین و عظیمی فروبرد، ادامه داد: این عملیات در واقع با شلیک پنج هزار موشک و تصرف هفت شهر و شهرک و به هلاکت رسیدن بیش از ۳۰۰ صهیونیست و اسارت صد‌ها تن از غاصبان شروع شد و ضمن تحمیل شکست سهمگین اطلاعاتی به رژیم غاصب صهیونیستی توانمندی حیرت‌انگیز و معجزه‌آسای نیرو‌های مقاومت فلسطینی را هم در طراحی و هم در اجرای عملیات پیچیده اطلاعاتی، الکترونیکی و نظامی به رخ جهانیان کشید.

وی با اشاره به اینکه این عملیات در لانه‌ی عنکبوتی رژیم غاصب صهیونیست اتفاق افتاد و درواقع صحنه‌های خفت‌باری را از شکست و اضمحلال اشغالگران به نمایش گذاشت، گفت: تا پیش از آن ما فقط در فیلم‌های هالیوودی چنین صحنه‌هایی را می‌دیدیم.

محمدی تصریح کرد: آمار و ارقامی که از تلفات اسرائیلی‌ها مخابره می‌شود، نشان می‌دهد که طوفان مقاومت، بزرگ‌ترین فتح و پیروزی علیه صهیونیست‌ها را طی ۸۰ سال گذشته نشان داد.

وی ادامه داد: آشفتگی و سردرگمی مقامات تلاویو از این شکسته شدن هیمنه پوشالی‌شان را می‌بینیم؛ این شکست بزرگ صهیونیست نشان داد پیروزی‌های گذشته ارتش این رژیم خون‌خوار در جنگ‌های عربی با رژیم کودک‌کش، بیش از آنکه نتیجه قدرت رژیم صهیونیستی باشد، نتیجه خیانت، اراده‌های ضعیف و دل‌بستگی‌های دنیایی سران عربی بوده است.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: رزمندگان جبهه مقاومت فلسطینی در این عملیات غافلگیرانه که هم‌زمان از هوا، دریا و زمین علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی طراحی شده بود، صحنه‌هایی درخشان را از مقاومت و‌ایستادگی ملت رنج‌دیده و تحت‌ستم را به منصه ظهور رساند؛ ملتی که پس از چندین دهه ظلم و ستم اکنون به پشتوانه نسل جوان و با انگیزه و متکی بر اسلام و در سایه اعتماد به وعده الهی به چنان قدرتی دست‌یافته که تحلیل‌گران جهان را به حیرت نگه داشته است.
انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از