حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
به‌مناسبت روز جهانی پیشگیری از سوختگی صورت گرفت:

عیادت داوطلبان هلال‌احمر و خادمین رضوی از بیماران

عیادت داوطلبان هلال‌احمر و خادمین رضوی از بیماران

هم‌زمان با روز جهانی پیشگیری از سوختگی، مدیرعامل هلال‌احمر استان یزد و جمعی از داوطلبان خانه هلال شهرستان یزد و خادمین رضوی، از بیماران سوانح سوختگی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شهدای محراب عیادت کردند.

به گزارش «یزدرسا» به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان یزد؛ محمد عشقی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد اظهار کرد: هم‌زمان با روز جهانی پیشگیری از سوختگی و در راستای طرح یلدانه سازمان داوطلبان هلال‌احمر، جمعی از داوطلبان خانه هلال شهرستان یزد و خادمین حرم رضوی به همراه پرچم متبرک حرم علی ابن موسی‌الرضا (ع)، از بیماران سوانح سوختگی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شهدای محراب عیادت کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد گفت: طرح یلدانه با هدف ترویج فرهنگ بشردوستی که جز اهداف جمعیت هلال‌احمر است، هر ساله برگزار می‌شود که جامعه هدف اجرای این طرح مجتمع‌های دانش‌آموزی جمعیت هلال‌احمر، پایگاه‌های امداد و نجات هلال‌احمر، سرای سالمندان، مراکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست، مراکز درمانی و بیمارستان‌ها است.

وی در خصوص فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر به‌ویژه فعالیت‌های عام‌المنفعه آن، توضیح داد: کوشش برای برقراری دوستی و تفاهم متقابل، پیام واحد برنامه‌های داوطلبانه این جمعیت است.

عشقی بیان کرد: در همین راستا اعضا خانه‌های هلال شهرستان یزد با همکاری خادمین حرم رضوی به همراه پرچم متبرک حرم علی ابن موسی‌الرضا (ع) و بنا به مناسبت روز جهانی پیشگیری از سوختگی در بیمارستان شهدای محراب اجرا نمودند.

همچنین در این طرح بسته‌های تبرک حرم رضوی و پذیرایی میوه و شیرینی که توسط اعضا خانه هلال تهیه شده بود، بین بیماران توزیع شد.

در پایان این دیدار رئیس بیمارستان شهدای محراب یزد در خصوص فعالیت‌های این بیمارستان و خدمات ارائه به بیماران توضیحاتی ارائه کرد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از