حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
مقام‌آور جشنواره مالک اشتر:

فرامین ولایت‌فقیه چراغ راه برای پیشرفت کشور است

فرامین ولایت‌فقیه چراغ راه برای پیشرفت کشور است

مقام‌آور جشنواره مالک اشتر با اشاره به اینکه بسیج در راستای فرمایش‌های مقام معظم رهبری به مردم خدمت‌رسانی می‌کند، گفت: فرامین ولایت‌فقیه چراغ راه برای پیشرفت کشور است.

 فاطمه رضایی، مسئول پایگاه حضرت خدیجه کبری (س) در منطقه حسن‌آباد مشیر یزد که در جشنواره مالک اشتر بسیج حائز رتبه شده است، در گفتگو با خبرنگار «یزدرسا» اظهار کرد: این پایگاه از ابتدای شروع به کار تاکنون، همواره خدمت به مردم را سرلوحه عمل خود قرار داده است.

وی با اشاره به اقدامات شاخص صورت گرفته طی یک سال اخیر ادامه داد: برگزاری کلاس‌های آموزشی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری را در برنامه داشتیم که دختران و بانوان محله را فراخوان کرده و تلاش کردیم تا آن‌ها را در زمینه‌های مختلف توانمند سازیم.

رضایی با اشاره به اینکه شرایط اقتصادی کشور ایجاد می‌کند تا بسیج در حد توان به یاری مردم بیایند، عنوان کرد: در این راستا برای بانوانی که تمایل به درآمدزایی و خودکفایی داشتند، کلاس‌های مختلفی برگزار شد و بعد از کسب مهارت توسط این بانوان از سوی بسیج به آن‌ها وام اشتغال اعطا شد.

مسئول پایگاه حضرت خدیجه کبری (س) شناسایی کارگاه‌های تولیدی که نیاز به ارتقاء و توسعه داشتند را یادآور شد و افزود: این کارگاه‌ها پس از شناسایی به بسیج سازندگی معرفی شدند تا وام توسعه کارگاه‌ به آن‌ها اعطا شود.

وی با تأکید بر اینکه بسیج در بحران‌ها بیش‌ازپیش در کنار مردم قرار می‌گیرد، عنوان کرد: تدارک بسته‌های معیشتی و توزیع در بین خانواده‌های نیازمندی که شناسایی شده است، از دیگر اقداماتی است که توسط پایگاه انجام گرفته است.

مقام‌آور جشنواره مالک اشتر با بیان اینکه کشور در زمینه جمعیت با مشکل و بحران مواجه است و بنا به تأکید مقام معظم رهبری باید برای حل این مشکل اهتمام جدی داشت، ادامه داد: در این راستا اقدامات مختلفی انجام داده‌ایم؛ برگزاری نشست و همایش، شناسایی و تجلیل از خانواده‌های چهار فرزند، تجلیل از کسانی که فرزندانشان تازه متولد شده بود و... از جمله این اقدامات است.

رضایی تلاش برای رساندن مطالبات مردم محل به گوش مسئولان را یادآور شد و تصریح کرد: در سال جاری پنج میز خدمت با حضور مسئولان استانی را در محله برپا کردیم تا مشکلات مردم را از نزدیک بشنوند.

وی با تأکید بر اینکه اقدامات مختلف صورت گرفته در این پایگاه با همکاری مردم محل و پایگاه برادران بوده است، افزود: رهبر معظم انقلاب همواره بر خدمت‌رسانی بسیج به مردم تأکید داشته‌اند و پیروی از فرامین ایشان پیشرفت کشور و رضایتمندی ملت شریف ایران را در پی دارد.

انتهای پیام/

 

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از