حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
امام جمعه بخش مرکزی یزد عنوان کرد:

لزوم جدیت نیروی‌انتظامی در ساماندهی اتباع غیرمجاز

لزوم جدیت نیروی‌انتظامی در ساماندهی اتباع غیرمجاز

امام جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به افزایش آمار اتباع خارجی غیرمجاز گفت: نیروی انتظامی یزد برای ساماندهی اتباع خارجی غیرمجاز جدیت داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری یزدرسا، آیت‌الله سید محمدکاظم مدرسی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: شبهاتی در مورد جنگ تحمیلی و دفاع مقدس به ویژه در نسل جوان وجود دارد که باید به آنها پاسخ داده شود.

وی افزود: عده‌ای سوال دارند که ما در این جنگ چه به دست آوردیم؟ پاسخ این است که باید ببینیم دشمنان با این همه قشون و امکانات چه اهدافی داشتند و آیا به اهداف خود رسیدند یا خیر، اگر رسیدند ما چیزهایی را از دست داده ایم و اگر نرسیده اند، یعنی عقب نشینی کرده و برد کامل با ماست.

مدرسی ادامه داد: یکی از اهداف دشمنان، جدا کردن بخش‌هایی از خاک میهن، عقیم گذاشتن انقلاب اسلامی و سرنگونی جمهوری اسلامی بود تا جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی الگو نباشند که هیچ کدام از این اهداف شوم با ایثارگری و دفاع حقیقی رزمندگان و ایثارگران ایران اسلامی از وطن، محقق نشد.

امام جمعه بخش مرکزی یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: از نیروی انتظامی و امنیتی برای برخورد با کسانی که احساس امنیت را در جامعه کمرنگ می‌کنند و عملاً نسبت به امنیت در جامعه بی توجه هستند، قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: البته نیروی انتظامی می‌تواند الگویی باشد که بزهکاران احساس ناامنی کنند و درستکاران احساس امنیت، اگر بر خلاف این باشد مشخص می‌شود مسیر انحرافی است که البته در جمهوری اسلامی مسیر صحیح است.

مدرسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت ساماندهی اتباع خارجی در استان یزد یادآور شد: نیروی انتظامی با جدیت به دنبال ساماندهی و تعیین و تکلیف اتباع غیرمجاز است.

امام جمعه بخش مرکزی یزد ادامه داد: عده‌ای به صورت غیرمجاز در کشور ما حضور دارند و اینها نه رعایت قانون کرده‌اند نه رعایت ادب می‌کنند که با تلاش نیروی انتظامی در ساماندهی و کنترل وضعیت اتباع خارجی، آمار سرقت و خلافکاری کاهش یافته است.

وی تصریح کرد: پیشنهاد داریم به هر حال باید در این زمینه کفیل داشته باشند و به قانون کفالت توجه شود و هر ملتی برای خود لباسی دارد و از اتباع هم چون در کشور خود لباسی دارند اینجا هم لباس خود را استفاده کنند تا مشخص شوند.

انتهای پیام/م

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از