حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
چراغ راه؛

مبادا سنگرهای نماز جمعه را خالی کنید

مبادا سنگرهای نماز جمعه را خالی کنید

شهید حسن زارع‌بیدکی 30 آبان 1346 در شهرستان تهران به دنیا آمد و سرانجام 27 تیر 1365 در فاو عراق بر اثر اصابت ترکش به دست و پاها به شهادت رسید.

به گزارش «یزدرسا»، شهید حسن زارع‌بیدکی 30 آبان 1346 در شهرستان تهران به دنیا آمد و تا پایان دوره راهنمایی تحصیل کرد. با آغاز جنگ تحمیلی به عنوان پاسدار با سمت آرپی‌جی‌زن راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد. سرانجام 27 تیر 1365 در فاو عراق بر اثر اصابت ترکش به دست و پاها به شهادت رسید. پیکر این شهید والامقام در گلزار شهدای محله مزویرآباد شهرستان مهریز استان یزد به خاک سپرده شد.

بخشی از وصیت‌نامه این شهید والامقام را در یزدرسا بخوانید:

چند نكته‌ای كه بايد امت قهرمان مورد توجه قرار دهند:
1. حضورتان را در جبهه‌های حق عليه باطل ثابت نگه داريد و نگذاريد كه پرچم خونين شهدای به خون غلتيده به زمين بيافتد همچنان كه تا به حال نگذاشته‌ايد.

2. استغفار و دعا را از ياد نبريد بهترين درمان‌ها برای دردهاست و هميشه به ياد خدا باشيد و در راه او قدم برداريد و نگذاريد دشمنان اسلام ميان شما تفرقه بيندازند.

3. مبادا از روحانيت متعهد جدا شويد كه اگر چنين شد روز بدبختی مسلمانان و روز جشن ابر قدرتهاست.

4. در امام خيلی دقت كنيد عظمت او را بيابيد و خود را تسليم او سازيد و در رأفت اخلاص او را همچنان حفظ كنيد. اگر فيض شهادت نصيبم شد آنانكه پيرو خط سرخ او نيستند و به ولايت او اعتقاد ندارند نمی‌خواهم در تشييع جنازه‌ام شركت كنند. اما باشد كه پيام خون شهدا آنان را متحول سازد.

5. مبادا سنگرهای نماز جمعه را خالی كنيد كه دشمنان اسلام از همين نماز جمعه‌ها وحشت دارند و مبادا دعاهای كميل، توسل، زيارت عاشورا و ديگر دعاها را ترک كنيد كه پيام شهدا هميشه همين بوده و است.

6. سلام مرا به رهبر عزيز برسانيد و بگويد تا آخرين قطره خونم لشكر اسلام را ترک نخواهم كرد با خداوند پيمان می‌بندم كه در تمام عاشوراها و در تمام كربلاها با حسين(ع) همراه باشم و سنگر او را خالی نكنم تا هنگامي كه همه احكام اسلام در زير پرچم اسلامی امام زمان(عج) به اجرا درآيد و آنچه از شما می‌خواهم كه مرا در گلزار شهداي مزوير آباد به خاک بسپاريد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از