حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
رئیس کل دادگستری استان یزد:

مردم‌سالاری واقعی در کشور ایران وجود دارد

مردم‌سالاری واقعی در کشور ایران وجود دارد

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: کشور ما مردم سالاری را به معنای واقعی تجربه می‌کند نه به شکل صوری که در برخی کشورهای مدعی دموکراسی وجود دارد و بهترین دلیل در خصوص ارزش رأی مردم همین تلاش کاندیداها برای کسب رأی است.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسین طهماسبی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات گفت: تردیدی در اهمیت مشارکت در انتخابات وجود ندارد، دلیل این اهمیت و ارزش یک رأی مردم در انتخابات را می‌توان از تلاش کاندیداها با سلایق مختلف و هواداران آنها در سطح کشور برای جذب حتی رأی به نفع کاندیدای مورد حمایت خود است.

وی ادامه داد: کاندیداها و حامیان آنها به این نتیجه رسیده‌اند که یک رأی هم در نتیجه انتخابات تأییدکننده است و مهم این است که که مردم هم خودشان به این باور برسند که حتی مشارکت یک نفر در انتخابات و یک رأی نیز در سرنوشت کشور ما مؤثر است.

رئیس کل دادگستری استان یزد عنوان کرد: کشور ما مردم سالاری را به معنای واقعی تجربه می‌کند نه به شکل صوری که در برخی کشورهای مدعی دموکراسی وجود دارد و بهترین دلیل در اهمیت مشارکت در انتخابات و ارزش رأی مردم همین تلاش کاندیداها برای کسب رأی است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از