حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
فرماندار شهرستان بهاباد:

مردم غزه رهرو نهضت عاشورا هستند

مردم غزه رهرو نهضت عاشورا هستند

فرماندار شهرستان بهاباد با بیان اینکه امام حسین (ع) با قیام خود پیام آزادی‌خواهی به جهان داد، گفت: مردم غزه رهرو نهضت عاشورا هستند.

علیرضا تیموری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا» با بیان اینکه این روزها شاهد جنایات رژیم اشغالگر در سرزمین‌های فلسطین و کودکان مظلوم غزه که زیر آتش دشمن هستند، اظهار کرد: یکی از دلایل این جنایات سکوت ملت‌های مختلف مسلمان است؛ این‌ها با سکوت خود باعث شده‌اند که این رژیم اشغالگر روزبه‌روز جری‌تر شده و به جنایات خود ادامه دهد.

وی ادامه داد: مظلومیت مردم غزه بر همگان مبرهن است و همان‌طور که امام حسین (ع)، خانواده و یارانشان در قیام عاشورا مظلوم واقع شده و ظلم و جنایاتی را به ایشان روا داشتند، امروز در غزه هم شاهد این جنایات هستیم اما مردم مظلوم غزه، نهضت عاشورا را الگوی خود قرار می‌دهند و در برابر ظلم و جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیست مقاومت کرده و از حق خود دفاع می‌کنند.

فرماندار شهرستان بهاباد بیان کرد: همان‌طور که در قیام عاشورا، امام حسین (ع) در برابر ظلم و زورگویی یزیدیان کوتاه نیامدند، ملت مظلوم فلسطین هم در برابر ظلم اسرائیل جنایت‌کار کوتاه نخواهند آمد.

تیموری با تأکید بر اینکه مردم مظلوم غزه عزت خود را از دست نداده و هرگز زیر بار ذلت نمی‌روند، بیان کرد: پیام نهضت امام حسین (ع) پیام عزت، عزتمندی و زیر بار ظلم نرفتن بود و دقیقاً مردم غزه هم این پیام را خوب گرفتند و تا پای جان مقاومت می‌کنند.

وی در رابطه با حضور اقشار مختلف مردم و از ادیان و فرق متفاوت در راهپیمایی اربعین گفت: راهپیمایی اربعین یک حرکت فرهنگی بسیار ارزشمند که از چندین سال قبل در عراق شروع شده است.

فرماندار شهرستان بهاباد تصریح کرد: در پیاده‌روی اربعین از تمام ملت‌ها و مذاهب شرکت می‌کنند؛ این رویداد بزرگ وحدت و انسجام همه ملت‌ها برای آزادی‌خواهی را به نمایش می‌گذارد.

وی با بیان اینکه نهضت امام حسین (ع) پیام آزادی‌خواهی را به جهانیان داد، گفت: افراد شرکت‌کننده در این همایش جهانی پیاده‌روی اربعین به تمام دنیا اعلام می‌کنند که ما همه به دنبال آزادی‌خواهی هستیم.

تیموری افزود: یکی دیگر از پیام‌هایی که راهپیمایی اربعین به دنبال دارد، هشداری به رژیم صهیونیستی و پشتوانه بودن این حرکت بزرگ برای مردم مظلوم غزه است که افراد با شرکت در این رویداد بزرگ حق‌خواهی و حق‌طلبی را فریاد می‌زنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از