حالت تاریک
چهارشنبه, 18 مهر 1403
مسئولان سرشماری کشاورزی در یزد مشخص شدند
طی احکام جداگانه‌ای؛

مسئولان سرشماری کشاورزی در یزد مشخص شدند

رئیس ستاد سرشماری عمومی كشاورزی۱۴۰۳ كشور طی احکام جداگانه‌ای، جانشین رئیس ستاد هماهنگی و قائم مقام مدیر اجرایی سرشماری عمومی كشاورزی ۱۴۰۳ استان یزد را منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا» به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد؛ غلامرضا گودرزی رئیس مركز آمار ایران و رئیس ستاد سرشماری عمومی كشاورزی۱۴۰۳ كشور؛ طی احكام جداگانه‌ای، مجید دهقانی‌زاده رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد را به سمت جانشین رئیس ستاد هماهنگی و مدیر اجرای سرشماری عمومی كشاورزی ۱۴۰۳ در استان یزد و جعفر رحمانی معاون آمار و اطلاعات این سازمان را به سمت قائم مقام مدیر اجرای این سرشماری، منصوب كرد.

در بخشی از حكم انتصاب جانشین رئیس ستاد هماهنگی و مدیر اجرای سرشماری عمومی كشاورزی ۱۴۰۳ استان یزد آمده است: با استناد به ماده (۳ ) قانون مركز آمار ایران، ماده(۱۰) احكام دائمی برنامه توسعه كشور و همچنین در اجرای فرمان شماره ۸۳۷۰۹ مورخ ۰۱/۰۶/۱۴۰۳ ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به موجب این حكم به سمت جانشین رئیس ستاد هماهنگی و مدیر اجرای سرشماری عمومی كشاورزی ۱۴۰۳ استان یزد منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با توجه به نقش و اهمیت اطلاعات حاصل از اجرای سرشماری عمومی كشاورزی در تصمیم‌سازی‌ها و برنامه‌ریزی‌ها و نقشه برجسته‌ای كه اجرای موفق این سرشماری می‌تواند در امنیت غذایی سلامت جامعه اشتغال و استقلال كشور عزیزمان ایفا نماید مقدمات اجرای سرشماری در آبان ماه سال جاری را فراهم نمایید.

‌امید است با اتكال به خداوند متعال و اهتمام ویژه و به كارگیری تمام ظرفیت‌های موجود در آن سازمان و دستگاه‌های اجرایی مرتبط در استان در انجام این رویداد ملی موفق باشید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از