حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
نویسنده یزدی:

مشارکت در انتخابات معادلات دشمن را برهم می‌زند

مشارکت در انتخابات معادلات دشمن را برهم می‌زند

نویسنده یزدی گفت: مشارکت پررنگ مردم در انتخابات باعث برهم زدن معادلات دشمن می‌شود و تاثیر مستقیمی بر امنیت و قدرت کشور ما خواهد گذاشت.

وحید حُسنی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا» با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات اظهار کرد: انتخابات یک نظرسنجی و همراهی مردم با نظام و سیاست‌گذاری‌ها است و همانند راهپیمایی‌ها یک نظرسنجی است که حفظ و بقای آن به مردمی بودن آن  است.

وی افزود: همراهی مردم با گفتمان نظام به معنای این است که نظام جمهوری اسلامی دارای پشتیبان مردمی است و کاهش مشارکت مردم در انتخابات به منزله اجازه دادن به قشر خاصی برای تصمیم‌گیری است، پس از حالت دموکراسی خارج می‌شود.

نویسنده یزدی با بیان اینکه حضور افراد شایسته در انتخابات در نهایت منجر به انتخاب فرد شایسته می‌شود، عنوان کرد: توصیه می‌کنم مردم با حضور قدرتمند و درست خود همراه با مطالعه و آگاهی و بدون در نظر گرفتن ظاهر و تنها بنر تبلیغاتی به سوی شناختن گفتمان حرکت کنند و با کسب آگاهی به فرد اصلح رأی دهند.

حُسنی ادامه داد: تحلیلگران دنیا که محاسبات سیاسی و امنیتی انجام می‌دهند، این انتخابات برایشان بسیار مهم است و در سیستم‌های چند معیاره دنیا اگر یک متغیر قوی باشد به شدت در وتو آن تاثیر می‌گذارد، بنابراین مشارکت پررنگ مردم در انتخابات باعث برهم زدن معادلات دشمن می‌شود و تاثیر مستقیمی بر امنیت و قدرت کشور ما خواهد گذاشت.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از