حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
امام جمعه تفت:

مکتب شهید سلیمانی پرورش‌دهنده نسل‌های آینده است

مکتب شهید سلیمانی پرورش‌دهنده نسل‌های آینده است

امام جمعه شهرستان تفت گفت: ویژگی‌ها، خصوصیات، مجاهدت‌ها و تلاش‌های سردار شهید سلیمانی موجب شد که ایشان خود یک مکتب شود و این مکتب سلیمانی است که انسان‌ساز و پرورش‌دهنده نسل‌های آینده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌محمد گلوردی در گفتگو با پایگاه خبری «یزدرسا» با گرامیداشت ایام شهادت سردار سلیمانی و محکوم‌کردن حادثه تروریستی در کرمان گفت: سردار سلیمانی خصوصیاتی داشت که این خصوصیات تنها به خاطر جایگاه و فرماندهی ایشان در جبهه مقاومت مطرح نیست بلکه ایشان را به مکتب سلیمانی تبدیل کرده است و هر کس بتواند این خصوصیات را داشته باشد هم ردیف و دنباله‌رو ایشان قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: یکی از خصوصیات ایشان اخلاص در عمل و‌ جلب رضای خداوند بود، مقام معظم رهبری به کرات می‌فرمایند که سردار سلیمانی در اکثر جلساتی که حضور می‌یافت در گوشه‌ای می‌نشست که دیده نشود و به دنبال رسانه‌ای شدن و مطرح کردن خود نبود و همین اخلاص است که انسان را بزرگ می‌کند.

امام جمعه تفت ایثار و از جان گذشتگی را از دیگر ویژگی‌های شهید سردار سلیمانی برشمرد و افزود: حاج قاسم سلیمانی روحیه فداکاری، ایثار و گذشت داشت و دیگران را بر خود مقدم می‌شمرد و‌ خانواده‌های شهدا، فرزندان آنها، مومنان و مستضعفان را دوست داشت و زندگی خود را وقف مجاهدت در راه خدا و کمک و خدمت به مردم در وقایعی چون سیل و زلزله می‌کرد.

وی نترس و‌ شجاع بودن را از دیگر ویژگی‌های سردار سلیمانی دانست و گفت: شجاعت و بی‌باکی سردار سلیمانی در برابر قدرت‌های عالم یکی دیگر از ویژگی‌های این شهید والامقام بود که او را در نزد مردم محبوب‌کرده بود، او در مقابل دشمنی‌های آمریکا، اسرائیل و ایادی آنها هراسی نداشت و به پشتوانه ولایت فقیه با توکل بر خدا برای امنیت و آزادی مردم منطقه ایستادگی کرد و پیروز شد و امروز در هر نقطه‌ای از منطقه از حلب، لبنان و نوار غزه شخصیتی که برای آنها الگو شده شهید سردار سلیمانی است.

گلوردی با بیان اینکه سردار سلیمانی ذوب در ولایت و سرباز واقعی ولایت بود، گفت: در کلام این شهید بزرگوار است که انسان عاقبت به خیر نمی‌شود مگر اینکه از نظر قلبی و رفتاری تابع ولایت فقیه باشد و‌ ایشان خود را همیشه سرباز کوچک ملت ایران و سرباز ولایت می‌دانست.

وی‌ تأکید کرد: ویژگی‌ها، خصوصیات، مجاهدت‌ها و تلاش‌های سردار شهید سلیمانی موجب شد که ایشان خود یک مکتب شود و این مکتب سلیمانی است که تاریخ‌ساز و پرورش دهنده نسل‌های آینده است.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از