حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
دبیر ستاد انتخابات استان یزد:

نتایج تغییر حوزه انتخابیه اول اسفند مشخص می‌شود

نتایج تغییر حوزه انتخابیه اول اسفند مشخص می‌شود

دبیر ستاد انتخابات استان یزد گفت: در چند روز آینده نظرات هیأت‌های اجرایی و نظارت در رابطه با درخواست تغییر حوزه انتخابیه نامزدها مشخص شود و نهایتا تا اول اسفندماه نتیجه این درخواست‌ها اعلام خواهد شد.

سعید رستگاری در گفتگو با پایگاه خبری «یزدرسا»، با اشاره به قرار گرفتن در آستانه انتخابات گفت: 13 روز دیگر تا 11 اسفندماه  روز برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در 11 اسفندماه باقی مانده است.

وی ادامه داد: از 25 بهمن‌ماه دوره تبلیغات نامزدهای انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری شروع شده است و سیدمحمد حسینی‌نسب، سیدمحمودرضا محصل همدانی و ابوالقاسم وافی نامزدهای این دوره از انتخابات خبرگان رهبری استان می‌توانند حداکثر تا 9 اسفندماه نسبت به معرفی برنامه‌هایشان به مردم استان اقدام کنند.

دبیر ستاد انتخابات استان یزد اضافه کرد: در انتخابات مجلس خبرگان رهبری کل استان یزد یک حوزه انتخابیه و مرکز آن فرمانداری شهرستان یزد است و همه مردم شهرستان‌های استان به سه نامزد نامبرده باید رأی بدهند.

وی  در خصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز گفت: براساس تقویم زمانبندی انتخابات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی که تمایل داشتند حوزه‌های انتخابیه خود را تغییر دهند تا 25 بهمن ماه فرصت داشتند درخواست خود را به فرمانداری حوزه انتخابیه‌ای که ابتدا در آن ثبت نام کرده بودند تحویل دهند و مرکز حوزه انتخابیه بلافاصله مدارک و مستندات داوطلب را به همراه درخواست به مرکز حوزه انتخابیه مقصد ارسال کرده است.

رستگاری ادامه داد: باید منتظر باشیم که در چند روز آینده نظرات هیأت‌های اجرایی و نظارت انتخابات در رابطه با درخواست تغییر حوزه انتخابیه نامزدها مشخص شود و نهایتا تا اول اسفندماه نتیجه این درخواست‌ها مشخص و اعلام خواهد شد.

دبیر ستاد انتخابات استان یزد افزود: دوم اسفندماه آگهی اسامی نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منتشر خواهد شد و از سوم تا 9 اسفندماه نیز دوره تبلیغات نامزدهای این دوره از مجلس شورای اسلامی است.

انتهای خبر/ 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از