حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

نمایش رسم شیدایی برای مردم دارالعباده رایگان شد

نمایش رسم شیدایی برای مردم دارالعباده رایگان شد

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از رایگان شدن نمایش « رسم شیدایی 3 » برای عموم مردم دارالعباده یزد خبر داد.

سردار حسین زارع کمالی در گفتگو با یزد رسا، با اشاره به اجرای نمایش «رسم شیدایی 3» به مناسبت هفته دفاع مقدس در یزد گفت: «رسم شیدایی‌3» در واقع‌نمایشی رزمی از وقایع صدر اسلام، انقلاب اسلامی و حوادث مهم و تأثیرگذار در تاریخ اسلام است که در 9 بخش جداگانه از تاریخ 31 شهریور به مدت 8 شب در محل دهکده مقاومت یزد اجرا می‌شود و تلاش شده است در قالب این نمایش مردم با حوادث مهم و تأثیرگذار تاریخ اسلام آشنا شوند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه تقریباً 200 بازیگر از استان یزد در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند، ادامه داد: آخرین سخنرانی شاه ملعون، اولین بخش سخنرانی امام خمینی (ره) در بهشت‌زهرا، قائله کردستان، دموکرات و کومله، عملیات پاتک زید با حضور رزمندگان یزدی، پدیده داعش و مبارزات مدافعان حرم، شهادت سردار سلیمانی، ظهر عاشورا و شهادت امام حسین (ع)، پیاده‌روی اربعین و در نهایت ظهور منجی در این نمایش برای مخاطبان به تصویر کشیده می‌شود.

وی با بیان اینکه تماشای این نمایش در بصیرت‌افزایی و آگاهی مردم نسبت به تاریخ انقلاب اسلامی و وقایع صدر اسلام نقش قابل می‌تواند ایفا کند ادامه داد: باتوجه‌به استقبال مردم و علاقه‌مندی آنها به مشاهده این نمایش، نزدیک به 100 هزار بلیط برای تماشای رایگان این نمایش در بین مردم توزیع شده است.

زارع کمالی افزود: علاوه بر بلیط‌های توزیع شده، مردم دارالعباده یزد که علاقه‌مند به تماشای این نمایش هستند می‌توانند بلیط را از غرفه‌هایی که در محل برگزاری این نمایش در دهکده مقاومت واقع در پارک کوهستان تدارک‌دیده‌شده است به‌صورت رایگان تهیه کنند.

وی یادآور شد: این نمایش از 31 شهریورماه تا 7 مهرماه به مدت هشت شب پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در محل دهکده مقاومت جنب پارک کوهستان به اجرا درمی‌آید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از