حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

نوع‌دوستی ایرانیان الگویی برای دیگر کشورها شده است

نوع‌دوستی ایرانیان الگویی برای دیگر کشورها شده است

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به فداکاری، شهادت‌طلبی و نوع‌دوستی ملت ایران گفت: امروز روحیه نوع‌دوستی ملت ایران الگویی برای دیگر کشورها شده است.

به گزارش خبرنگار «یزدرسا»؛ سردار حسین زارع‌کمالی شب گذشته در آیین گلریزان به‌منظور آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد، که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: هفته بسیج به همه مردم عزیز ایران تعلق دارد؛ چرا که فلسفه تشکیل بسیج مستضعفین که با ابتکار امام خمینی (ره) تشکیل شد، از سیره، منش و حکومت نبی مکرم (ص) گرفته شده است.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: مردم و بسیجیان با روحیه جهادی خود توانسته‌اند تهدیدات متعدد را تبدیل به فرصت کنند؛ تداوم این مسیر تمدن نوین اسلامی را رقم خواهد زد.
وی با بیان اینکه آیین گلریزان به همت بسیج حقوقدانان، اداره کل زندان‌ها، ستاد دیه استان یزد و ... برگزار شده است، افزود: هدف انقلاب که ایجاد تمدن نوین اسلامی است؛ یکی از بزرگ‌ترین خصلت‌های تمدن نوین اسلامی دیگران را دیدن و آن‌ها را بر خود ترجیح دادن و کمک به همنوع است؛ این اخلاق پسندیده‌ای که امروز در این آیین شاهد هستیم.
زارع‌کمالی با بیان اینکه جنگ غزه برگرفته از الگوی هشت سال دفاع مقدس است، عنوان کرد: روحیه شهادت‌طلبی، ایثارگری، نوع‌دوستی و فداکاری ملت ایران امروز الگوی برای اقصا نقاط جهان شده است.
وی با بیان اینکه قطعاً کاری که برای رضای خدا و در راه او باشد، پذیرفته شده است، گفت: آزادسازی کسانی که به‌طور غیرعمد و غیرمنتظره دچار گرفتاری شدند، کار بسیار بزرگی است.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه این رخدادهای جرائم غیرعمد می‌تواند برای هرکسی حتی من و شما پیش بیاید، ادامه داد: امروز شما خیران نیک‌اندیش به کمک افرادی آمده‌اید که دستشان از لحاظ مادی کوتاه بوده و تنها چشم امیدشان بعد از خداوند به دست سخاوت شما است.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به آیه ۹۶ سوره مریم «إِنَّ الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ سَيَجْعَلُ لَهُمُ الرَّحْمَٰنُ وُدًّا» خطاب به خیران تأکید کرد: بنابراین آیه کار شما را فقط و فقط خداوند متعال می‌تواند جبران کند و خواهد پذیرفت.
انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از