حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد:

هفته ازدواج فرصتی ارزشمند برای فرهنگ‌سازی در جامعه

هفته ازدواج فرصتی ارزشمند برای فرهنگ‌سازی در جامعه

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: هفته ازدواج فرصت ارزشمندی برای فرهنگ‌سازی در جامعه در خصوص مسئله ازدواج است و باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی و اقدام شود تا جامعه با موضوعات مختلف ازدواج و جوانی جمعیت آشنا شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا» به نقل از ورزش و جوانان استان یزد، زهیر حاجی‌حسینی در ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ابرکوه در این نشست با عرض تسلیت درگذشت سیدالشهدای خدمت آیت‌الله رئیسی و همراهان گفت:  هفته ازدواج فرصت ارزشمندی برای فرهنگ‌سازی در جامعه در خصوص مسئله ازدواج است و باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی و اقدام شود تا جامعه با موضوعات مختلف ازدواج و جوانی جمعیت آشنا شوند. 

وی افزود: دلیل اصلی کاهش ازدواج مسائل اقتصادی نیست هرچند که تاثیرگذاری خود را دارد اما بیشتر ترس جوانان از ازدواج به دلیل ترس از طلاق، خیانت، عدم تعهدپذیری و از این قبیل موارد است. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد بیان داشت: براین اساس کار فرهنگی در مسئله ازدواج بسیار مهم و ضروری است که باید نسبت به آن برنامه داشت. 

 بررسی اسامی متقاضیان تسهیلات ازدواج و مسکن جهت تسریع در روند اعطای وام، بررسی آمار ازدواج در شهرستان و برگزاری همایش زوج‌های جوان همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی علیه‌السلام و حضرت فاطمه سلام‌الله‌علیها، تسریع در اعطای مجوز به سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه ازدواج از طرف دستگاه‌های متولی در شهرستان از موارد مطرح شده در این ستاد بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از