حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
جانشین فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد:

همایش نخبگان و منتقدین بسیج برگزار می‌شود

همایش نخبگان و منتقدین بسیج برگزار می‌شود

جانشین فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد در اقشار بسیج با اشاره به برنامه‌های شاخص در نظر گرفته‌شده در ششمین روز از هفته بسیج گفت: امروز همایش نخبگان، منتقدین و صاحب‌نظران بسیج برگزار می‌شود.

حمیدرضا محدث در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا» ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج اظهار کرد: شعار محوری هفته بسیج امسال «بسیج، ‌امید ملت ایران» است.

جانشین فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد در اقشار بسیج تأکید کرد: هفته بسیج بزرگداشت ارزش‌هایی چون معنویت، شجاعت، غیرت، استقلال، آزادگی و دغدغه‌مندی برای کمک حل مسائل مردم است.

وی با بیان اینکه هفته بسیج از ۲۹ آبان‌ماه آغاز شده و تا فردا پنجم آذرماه ادامه خواهد داشت، ادامه داد: در این هفته صد‌ها برنامه به این مناسبت برگزار شده و که شاخص‌ترین آن اجتماع ۱۵ هزار نفری بسیجیان با حضور فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود و در همین تریبون از حضور بسیجیان در این اجتماع تشکر می‌کنم.

محدث با بیان اینکه در هفته بسیج امسال در سطح استان یزد ۳۰ برنامه شاخص در نظر گرفته شد، عنوان کرد: برگزار همایش نخبگان، منتقدین و صاحب‌نظران بسیج از جمله برنامه‌های شاخص ششمین روز از هفته بسیج در استان یزد است.

وی ادامه داد: تجلیل از بانیان نماز در بازار از دیگر برنامه‌های شاخص امروز بود که بسیج اصناف مسئولیت اجرای آن را بر عهده داشت.

جانشین فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد در اقشار بسیج تأکید کرد: تحقق کامل بیانیه گام دوم انقلاب جزء رویکرد اصلی بسیج است که با برنامه‌های معرفتی و بصیرتی وظایف محوله را انجام می‌دهند و دفاع از نظام و انقلاب اسلامی با جدیت محقق می‌شود.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از