حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
معاون استاندار یزد:

همواره روحیه جهادی خود را باید حفظ کنیم

همواره روحیه جهادی خود را باید حفظ کنیم

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: باید روحیه جهادی و‌ حماسی خود را حفظ کنیم و‌ خود را برای صحنه‌ها و روزهای سخت امیدآفرین آماده کنیم.

به گزارش خبرنگار «یزدرسا»، علی‌اکبر عزیزی شامگاه امروز در اختتامیه جشنواره جهادگران عرصه سازندگی استان یزد ضمن گرامیداشت هفته بسیج با اشاره به جریانات غزه گفت: اتفاقات این روزها معمولی نیست و اتفاقات سرنوشت‌ساز دنیای اسلام و زمینه‌سازی‌ برای ظهور امام زمان(عج) است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد ادامه داد: حضور بیست و چند میلیونی مردم در راهپیمایی اربعین حسینی و اتفاقاتی که این دجال‌ها در منطقه غزه و فلسطین رقم زدند نشانه‌های ظهور است و ما باید در این زمینه هوشیار و‌ آماده باشیم.

وی‌ اضافه کرد: باید روحیه جهادی و‌ حماسی خود را حفظ کنیم و‌ خود را برای صحنه‌ها و روزهای سخت امیدآفرین آماده کنیم، سختی‌هایی در مسیر هست و ملت ایران همواره با سختی‌هایی روبرو بوده اما همیشه افق روشنی نیز در مقابل خود داشته است.

عزیزی عنوان کرد: با تلاش‌ها و فعالیت‌های جهادی است که می‌توان روحیه خود را در همه عرصه‌ها از قبیل عمرانی، اجتماعی، بهداشتی، درمانی و ... حفظ کرد.

وی افزود: امروز‌ روزی است که باید تلاش کرد خود را به زور در عرصه بسیج وارد کرد و آنها که این موضوع را انکار می‌کنند یا از آن بی‌اطلاعند قطعا آینده را نخواهند داشت چرا که براساس آیه قرآن آینده از آن مستضعفین است، منجی خواهد آمد و وارثان زمین مستضعفان خواهند بود.

معاون استاندار یزد با اشاره به صحنه‌های دردناک از غزه گفت: قریب به ۱۰ میلیون ایرانی برای حضور در غزه و مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی اعلام آمادگی کرده‌اند این در حالی است که چیزی ۲.۵ میلیون نفر ایرانی در هشت سال دفاع مقدس در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشتند و مطمئنا با فراخوان عمومی برای ثبت‌نام و حضور در غزه، آمار بیش از اینها خواهد بود که موجب حفظ انسجام نظام اسلامی است.

عزیزی یادآور شد: با وجود اینکه دشمن‌ تمام تلاش خود را برای اختلاف افکنی بین شیعه و سنی به کار برد اما با اتفاقات و جریانات غزه وحدت شیعه و سنی بیشتر شد و موجب اتحاد ملل اسلامی شد که این اراده الهی است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از