حالت تاریک
شنبه, 15 اردیبهشت 1403
مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد:

هنوز نمی‌توان میزان خسارت سیل را ارزیابی کرد

هنوز نمی‌توان میزان خسارت سیل را ارزیابی کرد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد با اشاره به اینکه فعالیت سامانه بارشی در استان یزد تداوم دارد، گفت: هنوز نمی‌توان میزان خسارت سیل را ارزیابی کرد.

محمدعلی ملک‌زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا» در رابطه با آخرین وضعیت وقوع سیل در استان یزد اظهار کرد: سامانه بارشی همچنان در استان یزد فعال است و تداوم بارش‌ها را شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: هم‌اکنون ۶ محور در استان یزد شامل محورهای یزد - طبس، یزد-هامانه، مهریز - کنج کوه، ده جمال - ببروئیه و محور آسفیج - راور مسدود است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد تصریح کرد: این مسدودی به دلیل ورود روان‌آب به جاده و احتمال وقوع خطر است که به‌منظور حفظ امنیت رانندگان و خودروها توسط پلیس راهور مسدود شده است.

وی گفت: به‌محض فروکش کردن طغیان رودخانه‌ها و آب در آن مسیرها، بازگشایی خواهد شد.

ملک‌زاده در رابطه با میزان خسارت ناشی از سیل در استان یزد بیان کرد: هنوز سامانه بارشی در سطح استان فعال بوده و نمی‌توان جمع‌بندی دقیقی از میزان خسارت سیل اخیر در استان اعلام کرد.

وی ادامه داد: بخشی از قنوات، اراضی کشاورزی و منازل در چند شهرستان چون بهاباد، تفت، مهریز و یزد در اثر ورود روان‌آب یا پس‌زدگی فاضلاب دچار خسارت‌هایی شدند که تیم‌های ارزیاب بنیاد مسکن در محل حضور یافته‌اند.

این مقام مسئول افزود: در بخش کشاورزی با همکاری که با اداره کل کشاورزی اتفاق افتاد، بحث ارزیابی اولیه در حوزه‌های قنوات و کشاورزی توسط تیم‌های ارزیاب در حال جمع‌بندی است.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از