حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
مدیر روابط‌عمومی غله و خدمات بازرگانی استان یزد:

هیات‌های‌مذهبی نان را در سامانه نانینو سفارش دهند

هیات‌های‌مذهبی نان را در سامانه نانینو سفارش دهند

مدیر روابط‌عمومی غله استان یزد با بیان اینکه هیأت‌های مذهبی برای تأمین نان موردنیاز مزاحم دیگران نشوند، گفت: هیأت‌های مذهبی نان موردنیاز را در سامانه نانینو سفارش دهند.

غلامرضا کیخواهی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا» اظهار کرد: نانوایان موظف به تأمین نان کسب‌وکارها هستند. اینکه برخی نانوایان می‌گویند برای سفارش نان با تعداد بالا، باید از چندین کارت بانکی استفاده شود، صحیح نیست.

وی در رابطه با فرآیند تأمین نان هیأت‌های مذهبی و مواکب تصریح کرد: برخی کسب‌وکارها و همچنین هیأت‌های مذهبی به تعداد بالای نان نیاز دارند؛ بدین منظور بستری فراهم شده است.

مدیر روابط‌عمومی غله و خدمات بازرگانی استان یزد گفت: در سامانه نانینو این بستر فراهم شده است که موکب‌ها و هیأت‌های مذهبی و همچنین سایر کسب‌وکارها نان را به تعداد موردنیاز خود را سفارش دهند و بعد با مراجعه به نانوایی، ضمن پرداخت هزینه، نان سفارش داده‌شده را دریافت کنند. ضمن اینکه راحت‌تر از وقت دیگری می‌توانند نان را تهیه کنند و نیازی به مراجعه به فرد یا دستگاه دیگری نیست.

وی با بیان اینکه برای سفارش نان نیازی به مراجعه به نانوایی نیست و در بستر اینترنت این کار را می‌توان انجام داد، عنوان کرد: برای ثبت و سفارش نان در سامانه نانینو، تنها مشخصات مسئول و یا بانی هیئت نیاز است؛ این به خاطر افزایش کنترل و نظارت است.

 

هیات‌های‌مذهبی نان را در سامانه نانینو سفارش دهند

کیخواهی افزود: بعد از ثبت سفارش در سامانه نانینو، فرد با مراجعه به نانوایی در بستر تهیه نان خانوار تسویه‌حساب نمی‌کند؛ بلکه در بستری جداگانه هزینه نان را می‌پردازد. وقتی مشتری کارت را کشید، سیستم پیام تایید کسب‌وکار را می‌دهد.

 

وی با بیان اینکه در ۳۴ جلسه در سطح استان به همه نانوایان روند تهیه نان توسط هیأت‌ها و سایر کسب‌وکارها و سامانه نانینو توضیح و آموزش داده شده است، گفت: هیأت‌های مذهبی، مساجد و همه افرادی که نان به تعداد انبوه برای ایام محرم نیاز دارند، حتماً به قسمت کسب‌وکار در سامانه نانینو مراجعه کرده و مزاحم خرید نان دیگران نشوند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از