حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد عنوان کرد:

وام قرض‌الحسنه برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده در یزد

وام قرض‌الحسنه برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده در یزد

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد گفت: با توجه به اینکه بخشی از تاکسی‌های شهر یزد فرسوده شده و نیاز به بازسازی و بهسازی دارد، بنابراین تسهیلات قرض‌الحسنه یک تا ۲.۵ میلیارد ریالی برای این اقدام پرداخت می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری یزدرسا به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد، حجت‌الاسلام سیدمحمد ناصر حیدری افزود: با موافقت اعضای شورای اسلامی شهر یزد مقرر شده به مالکان تاکسی‌های فرسوده تسهیلات قرض الحسنه برای نوسازی این ناوگان اختصاص یابد، بنابراین متقاضیان از سوی شهرداری به یکی از بانک‌های طرف قرارداد معرفی می‌شوند.

 

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: در شهر یزد هنوز بیش از 100 خودرو پیکان تاکسی فعالیت دارد و برخی تاکسی‌ها نیز عمر بیش از ۲۰ سال دارد و به عنوان سرویس مدارس از آنها استفاده می‌شود، بنابراین این مصوبه برای کمک به رانندگان پرتلاش تاکسی و برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم صورت گرفته است.

 

عضو شورای شهر یزد گفت: همچنین برای تامین دو خودرو مینی‌بوس ویژه استفاده معلولان نخاعی و حرکتی نیز با تصویب شورای شهر تامین اعتبار شده و هزینه راننده و نگهداری خودرو در طول سال نیز توسط شهرداری یزد پرداخت خواهد شد.

 

حیدری در زمینه نامگذاری معابر شهری اظهار داشت: در صورت تمایل شهروندان به مشارکت در نامگذاری معابر بدون نام و مشکل‌دار،  می‌توانند درخواستی در این رابطه به واحد نامگذاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری واقع در خیابان آیت الله کاشانی، روبروی پارک هفت تیر و یا شهرداری یزد تحویل دهند تا بررسی شود.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از