حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403

پزشک قلابی ترک اعتیاد شناسایی و دستگیر شد

پزشک قلابی ترک اعتیاد شناسایی و دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خاتم گفت: در پی وصول گزارش‌های مردمی و رصدهای اطلاعاتی پزشک قلابی ترک اعتیاد با مقادیر قابل‌توجهی از قرص‌های مسکن و کپسول‌های خالی دارویی شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری «یزدرسا» به نقل از دادستان روابط‌عمومی دادگستری یزد، محمد فیاض فر گفت: در پی وصول گزارش‌های مردمی و رصدهای اطلاعاتی در خصوص فعالیت غیرمجاز در حوزه تولید و توزیع کپسول‌های موسوم به ترک اعتیاد عوامل شناسایی و دستگیر شدند.

وی اظهار داشت: در این عملیات علاوه بر کشف قریب به ۴ هزار عدد قرص متادون، مقادیر قابل‌توجهی از قرص‌های مسکن و کپسول‌های خالی دارویی توسط عوامل انتظامی کشف و ضبط شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خاتم تصریح کرد: متهم بدون هرگونه تحصیلات و دانش مربوطه، با پودر و مخلوط‌کردن تعدادی قرص از جمله ماده مخدر متادون که وابستگی و اعتیاد شدیدتری از اکثر مواد مخدر سنتی و صنعتی دارد، آنها را در کپسول‌های خالی ریخته و با مبالغ گزاف و در قالب نسخه اقدام به فروش به متقاضیان ترک اعتیاد نموده است.

وی افزود: در همین راستا متهم پس از تفهیم اتهام با قرار تأمین متناسب راهی بازداشتگاه و رابطین وی در سایر شهرستان‌ها نیز شناسایی شدند.
فیاض فر تصریح کرد: به لحاظ عدم وجود شرایط بهداشتی نگهداری داروها و عدم اطلاع از نوع ترکیبات دارویی، عوارض احتمالی آن در دست بررسی است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از