حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
رئیس کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات یزد مطرح کرد:

پیشتازی یزد در زمینه ارتباط دستگاه‌های احراز هویت

پیشتازی یزد در زمینه ارتباط دستگاه‌های احراز هویت

رئیس کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات استان یزد گفت: استان یزد جزو سه استان پیشتاز در زمینه برقراری ارتباط امن و پایدار برای احراز هویت در انتخابات بوده است.

محمدحسین پارسائیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا» اظهار کرد: به لحاظ تعداد نیروی انسانی که درگیر برگزاری انتخابات هستند اعم از ستاد اجرایی، هیأت نظارت و نیروهای تامین امنیت صندوق‌ها، بالغ‌بر ۱۴ هزار نفر پای صندوق‌های رأی هستند.

وی ادامه داد: همچنین حدود سه هزار نفر نیز در زمینه‌های مختلف زیرساخت‌های ارتباطی، تامین امنیت و ... در حال پشتیبانی از فرایند انتخابات هستند و مجموعا حدود ۱۷ هزار نفر  پای کار برگزاری انتخابات در استان یزد هستند.

رئیس کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات استان یزد با بیان اینکه در این انتخابات استعلام افراد به صورت برخط انجام می شود و درج مهر در شناسنامه حذف شده است، تصریح کرد: احراز هویت از طریق دستگاه‌های الکترونیک که در شعب وجود دارد، انجام می‌شود. این فرایند نیازمند ارتباط امن و پر سرعت در تمامی شعب اخذ رای هست. 

وی گفت: استان یزد جزو سه استان پیشتاز در زمینه برقراری ارتباط امن و پایدار برای احراز هویت در انتخابات بوده است و تاکنون هیچ گونه قطعی ارتباط نداشته‌ایم. در بالای ۹۹ درصد شعب، ارتباط دستگاه‌های احراز هویت با وزارت کشور از طریق APN است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از