حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
فرماندار زارچ خبر داد:

پیش‌بینی 23 شعبه اخذ رأی در شهرستان زارچ

پیش‌بینی 23 شعبه اخذ رأی در شهرستان زارچ

فرماندار شهرستان زارچ با اشاره به انتخابات پیش رو گفت:‌ آرای مردم این شهرستان توسط ۲۳ شعبه اخذ رای مشتمل بر ۱۷ شعبه شهری و ۶ شعبه روستایی جمع‌آوری خواهد شد.

 مرتضی زیبائیان در گفتگو با «یزدرسا»، با بیان اینکه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری جمعه 11 اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود و با اشاره به نشست‌های مختلف در این زمینه گفت: شعب اخذ رأی تدوین شده و بر اساس برنامه زمان‌‌بندی محل و تعداد آن در حوزه‌های اصلی و فرعی در جلسه هیأت اجرایی مشخص شده است.

فرماندار زارچ ادامه داد: ۲۰ شعبه شامل دو شعبه سیار و ۱۸ شعبه ثابت برای شهر زارچ و بخش مرکزی در نظر گرفته شده، که از این تعداد ۱۷ شعبه در شهر زارچ و سه شعبه در سطح روستاهای بخش مرکزی زارچ پیش‌بینی شده است.

وی افزود: ۳ شعبه شامل یک شعبه سیار و دو شعبه ثابت نیز برای بخش اله‌آباد در نظر گرفته شده که از این تعداد، دو شعبه در روستای اله‌آباد و یک شعبه سیار در روستاهای دهستان دربید بخش اله آباد است.

فرماندار و رئیس هیأت اجرایی انتخابات زارچ گفت: ما به عنوان مجریان انتخابات تمامی تلاش و فعالیت خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم و مشارکت حداکثری مردم متمرکز خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه بدون هیچ مماشات و مسامحه‌ای رعایت قانون انتخابات در دستور کار است، یادآور شد: فرآیند برگزاری انتخابات بر اساس مر قانون است و مردم اطمینان خاطر داشته باشند که انتخابات در ایران یکی از سالم‌ترین نوع آن در عرصه جهانی است.

زیبائیان گفت: دشمن به دنبال آن است که نظام را از پا درآورد و این شور انقلابی مردم است که با مشارکت حداکثری ثابت می‌کند ولی نعمتان انقلاب همچنان پای همه آرمان‌ها وارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند.

وی ادامه داد: آنچه که برای نظام جمهوری اسلامی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ حضور حداکثری مردم است و در انتخابات امسال بر اساس تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی تحقق چهار اصل امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت در انتخابات سرلوحه اقدامات مجریان، ناظران، نامزدها و مردم خواهد بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از