حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
رئیس سازمان بسیج سازندگی مطرح کرد:

پیوست رسانه‌ای از دلایل موفقیت عملیات وعده صادق

پیوست رسانه‌ای از دلایل موفقیت عملیات وعده صادق

رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: یکی از دلایل موفقیت عملیات وعده صادق، مهیاشدن پیوست رسانه‌ای این عملیات بزرگ بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزد رسا»، سردار محمد زهرایی در مراسم اختتامیه رویداد ۳۶ ساعته رسانه امید که در محل دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد با اشاره به لزوم انتشار اخبار امید افرین و اینکه اخبار امیدآفرین به مانند نور چراغ می ماند گفت: عملیات طوفان‌الاقصی بیداری ملت‌ها و عملیات وعده صادق بیداری جنبش‌های دانشجویی را رقم زد و این به معنی آن است که حقیقت پنهان‌ نشدنی است.

وی تأکید کرد: ۸۰ سال مظلومیت مردم غزه و ظلم و جنایت رژیم غاصب صهیونیستی مخفی ماند، اما با انجام عملیات طوفان‌الاقصی حقیقت از پشت ابر بیرون آمد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی افزود: یکی از دلایل اینکه دشمن نتوانست عظمت عملیات وعده صادق را منکر شود، پیوست‌های رسانه‌ای این عملیات بود که در داخل کشور انجام شده بود.

زهرایی اظهار داشت: قبل از شروع عملیات وعده صادق، رسانه‌های معتبر ملی در جریان انجام این عملیات قرار گرفتند و آمادگی خوبی در حوزه رسانه پیرامون این عملیات شکل گرفت.

وی تصریح کرد: امروز دشمن در تلاش است با استفاده از پیاده‌نظام رسانه‌ای خود، ظرفیت‌های اجتماعی نظام را کاهش دهد و در این شرایط ما باید با تمام توان، با این توطئه شوم مقابله کنیم‌.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از