حالت تاریک
سه‌شنبه, 18 اردیبهشت 1403
چراغ راه؛

چیزی از این دنیا با خود نمیبرم

چیزی از این دنیا با خود نمیبرم

شهید غلامحسین جبرئیلی ۲ اسفند ۱۳۴۷ در شهرستان آباده استان فارس به دنیا آمد و سرانجام ۵ اردیبهشت ۱۳۶۷ در شلمچه بر اثر اصابت گلوله به پا و پهلو به شهادت رسید.

به گزارش پایگاه خبری «یزدرسا»  شهید غلامحسین جبرئیلی ۲ اسفند ۱۳۴۷ در شهرستان آباده استان فارس به دنیا آمد و تا اول راهنمایی تحصیل کرد. با آغاز جنگ تحمیلی به‌عنوان سرباز کمیته انقلاب اسلامی راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد. سرانجام ۵ اردیبهشت ۱۳۶۷ در شلمچه بر اثر اصابت گلوله به پا و پهلو به شهادت رسید. پیکرش در گلزار شهدای روضه از شهدای ابرکوه به خاک سپرده شد.

 

 در بخشی از وصیت‌نامه این شهید والامقام آمده است:

 

خداوندا امیدوارم که مرگ شرافتمندانه را نصیب این بنده بکنی و از نعمت شما شکر گذارم. شما ای برادران و خواهران گوش کنید اول دستم را از تابوتم بیرون آورید تا مردم بدانند چیزی از این دنیا با خودم نبردم و صورتم را باز کنید تا این منافقان کوردل بدانند که کورکورانه به این راه نرفتم در ضمن یک قالب یخ روی قبرم بگذارید تا به‌جای مادرم برایم اشک بریزد.

 

ای خواهران و برادران از همه شما طلب آمرزش می‌خواهم و هرکس که من را می‌شناسدم بدی که از من دیده، بزرگوار خودش من را حلال کند و آنهایی که در تشیع جنازه‌ام شرکت کردند اجر همه شما با سیدالشهدا حسین (ع) باشد به شما ای خواهران و برادران و پدر و مادر و عموهایم و دایی‌هایم از همه شما طلب آمرزش می‌خواهم و امیدوارم که هر بدی از بنده دیده‌اید به بزرگی خودتان حلالم کنید و افتخار کنید که فردی را در راه خدا داده‌اید و شما را به خدا قسم می‌دهم اگر می‌خواهید برایم گریه کنید برای حسین (ع) گریه کنید. 

 

انتهای خبر/

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از