حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
رئیس اتاق بازرگانی استان یزد مطرح کرد:

کارآمدی شاخصه اصلی انتخاب استاندار آینده یزد

کارآمدی شاخصه اصلی انتخاب استاندار آینده یزد

رئیس اتاق بازرگانی استان یزد گفت: شاخصه‌های مهم انتخاب استاندار جدید یزد بر اساس نظر فعالان اقتصادی شایسته‌سالاری و کارآمدی است و این فعالان به حزب یا گروه خاصی گرایش ندارند.

مجتبی دستمالچیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا» با اشاره به ویژگی‌های مهم استاندار آینده یزد اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که استاندار آینده استان یزد باید داشته باشد بومی بودن است.

وی افزود: داشتن سابقه اجرایی، پیگیر بودن در حل مسائل و مشکلات و داشتن اعتقاد راسخ به کار گروهی از دیگر ویژگی‌های مهمی است که استاندار آینده یزد باید در بر داشته باشد.

رئیس اتاق بازرگانی استان یزد با بیان اینکه یزد استانی با سرمایه معدنی است، عنوان کرد: با توجه به اینکه یزد استانی معدنی و صنعتی است، استاندار آینده حتما باید مشاورانی از بخش صنعتی، معدنی و خصوصی در این حوزه به کار گیرد.

وی ادامه داد: استاندار آینده باید قاطع، جدی، شجاع و دارای شهامت باشد که بتواند برای پیگیری و مشکلات استان رو به جلو حرکت کند.

دستمالچیان با اشاره به اینکه استاندار آینده باید عادل باشد، بیان کرد: استاندار آینده باید تمام شهرها و روستاهای استان را به یک اندازه ببیند و تنها به بخش‌های خاصی نگاه خود را معطوف نکند.

وی مردم‌داری را از دیگر ویژگی‌های استاندار آینده استان یزد عنوان کرد و گفت: مدیریت صحیح و استفاده از تیم اجرایی کارآمد از دیگر مواردی است که در حل مشکلات استان بسیار مورد نیاز است.

رئیس اتاق بازرگانی استان یزد در بخش دیگری از سخنانش گفت: اعتقاد فعالان اقتصادی بر شایسته‌سالاری و کارآمدی است و به حزب یا گروه خاصی گرایش ندارند، زیرا در نهایت حل مشکلات اقتصادی است که بسیاری از مسائل استان را حل خواهد کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از