حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد مطرح کرد:

کارشکنی در اجرای پروژه‌های عمرانی مانع پیشرفت یزد

کارشکنی در اجرای پروژه‌های عمرانی مانع پیشرفت یزد

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد گفت: علی رغم گذشت شش ماه از سال، برخی از پروژه های عمرانی مانند بلوار پیامبر اعظم (ص )، بلوار ایرج افشار و... حتی کلنگ‌زنی هم نشده است.

 به گزارش پایگاه خبری یزدرسا، حجت الاسلام سیدمحمدناصر حیدری در یکصد و پنجاه و پنجمین جلسه عنی شورای شهر با گلایه از برخی کارشکنی‌ها و کوتاهی‌ها افزود: در دوره ششم شورای اسلامی ساعت‌ها در خصوص پروژه‌ها بحث و بررسی صورت گرفت که تعدادی از این جلسات با حضور مسئولان ارشد استان بوده اما متاسفانه همچنان مردم در بلاتکلیفی به سر می‌برند.

وی گفت: در زمینه پروژه پیامبر اعظم قرار بود در صورتی که منابع مالی آزادسازی املاک در مسیر این پروژه، که ده‌ها برابر اعتبار آزادسازی یک سال شهر یزد است، تامین شود این پروژه اجرا و در غیر اینصورت پروژه حذف شود، اما ماه‌ها از آن تصمیم گذشته، اما نه منابع مالی طرح دیده شده و نه تصمیمی در خصوص حذف آن گرفته می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر یزد در خصوص بلوار ایرج افشار نیز گفت: نمونه دیگر کارشکنی‌ها عدم اجرای بلوار ایرج افشار است.

حیدری ادامه داد: بلواری که احداث آن صد در صد به نفع مردم است و بخش زیادی از مشکل‌ ترافیکی شهر را برطرف خواهد کرد، روا نیست به بهانه‌های مختلف و یا متاسفانه زیاده‌خواهی برخی افراد تا این اندازه مورد بی‌مهری قرار گیرد و اجازه اجرای آن به شهرداری داده نشود.

وی در ادامه اظهار کرد: عاجزانه از استاندار و سایر مسئولان و حتی دستگاه‌های نظارتی تقاضای ورود به این موضوع مهم را داریم.

حیدری در پایان سخنانش اظهار کرد: پروژه‌های دیگری نیز علیرغم تاکید شورای اسلامی و اختصاص ردیف اعتباری آن مانند بوستان بزرگ شهری، تقاطع‌های غیر هم‌سطح، پروژه امام محمد باقر(ع) و پروژه آیت‌الله ابوترابی نیز هنوز اجرایی نشده که از شهردار ، معاونین مربوطه و مدیران مناطق مربوطه تقاضای تسریع در روند اجرای این پروژه‌ها را داریم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از