حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
مدیر کل تعاون یزد مطرح کرد:

کارفرمایان فعال ورزش کارگری یزد تجلیل می‌شوند

کارفرمایان فعال ورزش کارگری یزد تجلیل می‌شوند

جلسه هم اندیشی هیأت رئیسه ورزش کارگری استان یزد برگزار شد و موارد مختلفی از جمله میزبانی از کارگران کشور در چند رشته ورزشی بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، به نقل از روابط‌عمومی هیأت ورزش کارگری استان یزد، نشست اعضای هیأت‌رئیسه ورزش کارگری استان با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد برگزار شد.

محمدرضا فلاحتی در این نشست ضمن گرامی‌داشت اربعین سید و سالار شهیدان، گفت: ورزش کارگری در سال‌های اخیر توسعه و ترویج قابل‌قبولی داشته و کارگران با استعدادی نیز دراین‌بین شناسایی شدند؛ همراهی برخی از کافرمایان با مسئولان ورزش کارگری استان نقش غیرقابل‌انکاری در فرهنگ‌سازی ورزش میان کارگران داشته است.

وی از کوتاهی برخی از کارفرمایان در اجرای مسئولیت‌های اجتماعی خود نیز گلایه داشت و اظهار کرد: زمانی بهره‌وری نیروی انسانی بالاتر می‌رود که از همه نظر موردتوجه قرار بگیرد؛ یکی از مهم‌ترین مسائل افزایش بهره‌وری توجه به‌سلامت جسمی و روحی کارگران است که متأسفانه برخی کارفرمایان در این زمینه کوتاهی می‌کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد تقدیر از کارفرمایان فعال در زمینه ورزش کارگری را خواستار شد و افزود: در برگزاری المپیاد ورزش کارگری استان یزد بسیاری از کارفرمایان همکاری قابل‌توجهی داشتند و علاوه بر برگزاری مسابقات انتخابی در واحدهای تولیدی خود، برای کارگران برتر خود نیز هدایایی در نظر گرفتند که نشان از توجه آنها به حوزه نشاط و سلامت نیروی انسانی خود دارد.

فلاحتی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به ارتباط منسجم و منظم میان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مجموعه ورزشی کارگران، اداره کل ورزش و جوانان و هیأت ورزش کارگری اشاره کرد و خواستار همکاری بیشتر در راستای ایجاد شور و نشاط میان قشر زحمت‌کش و پرتلاش کارگری استان شد.

وی اظهار کرد: کسب رتبه سوم کشوری در دو سال متوالی نشان از رشد قابل‌قبول هیأت ورزش کارگری استان دارد.

در این نشست مواردی از جمله بیلان مالی ۱۴۰۲، فعالیت‌ها و رویدادهای ورزشی پیش‌بینی‌شده برای6 ماهه دوم سال، ارائه عملکرد سال ۱۴۰۲ مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد در نیمه دوم سال این هیأت در چهار رشته ورزشی میزبانی مسابقات کارگران کشور را بر عهده بگیرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از