حالت تاریک
دوشنبه, 31 اردیبهشت 1403
با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد؛

کشتی‌گیر مهریزی قهرمان مسابقات نونهالان کشور تجلیل شد

کشتی‌گیر مهریزی قهرمان مسابقات نونهالان کشور تجلیل شد

در مراسمی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد از کشتی‌گیر مهریزی که در مسابقات نونهالان کشور به مدال طلا دست یافته بود، تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری «یزدرسا» به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، در مراسمی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد از کشتی‌گیر مهریزی که در مسابقات نونهالان کشور به مدال طلا دست یافته بود، تجلیل شد.

زهیر حاجی حسینی، مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در سفر به شهرستان مهریز به همراه آخوندی سرپرست فرمانداری مهریز، راجی معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان ، شهردار مهریز از سید ابوالفضل حسینی کشتی‌گیر مهریزی و نصیریان مربی وی تجلیل کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در این مراسم گفت: مدال آوری این کشتی‌گیر ارزنده در مسابقات قهرمانی نونهالان کشور باعث خوشحالی و خرسندی شد و نشان از پتانسیل و استعدادهای این منطقه است که باید به آنها پرداخته شود.

حاجی حسینی افزود: از آقای نصیریان مربی این کشتی گیر که از مربیان زحمت کش و قهرمان پرور است ، تقدیر و تشکر دارم و قطعا نقش مربیان سازنده در توسعه ورزش قهرمانی انکارناپذیر است .

وی با تأکید براینکه کشتی‌گیر مهریزی باید قدر خود را بداند و مغرور به این مقام و عنوان نشود، ادامه داد: امیدوارم با این قهرمانی مسیر رسیدن به قله‌ها و افتخارات بیشتر هموارتر شود و شاهد مدال‌آوری در میادین آسیایی و جهانی باشیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از