حالت تاریک
چهارشنبه, 02 خرداد 1403
با هدف کمک  به آزادی زندانیان صورت گرفت؛

کمک یک‌میلیارد تومانی مردم بهاباد در جشن گلریزان

کمک یک‌میلیارد تومانی مردم بهاباد در جشن گلریزان

مردم خیراندیش بهاباد یک میلیارد تومان در جشن گلریزان کمک کردند.

به گزار پایگاه خبری «یزدرسا»، هشتمین جشن گلریزان شهرستان بهاباد به‌منظور آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با حضور فرماندار، جمعی از مسئولان استانی، شهرستانی و خیران بهابادی در محل سالن اجتماعات کانون پرورش فکری برگزار شد.

فرماندار شهرستان بهاباد در این مراسم گفت: نیت خالصانه، نهادینه‌کردن فرهنگ کمک و نوع‌دوستی در جامعه و تلاش صادقانه مسئولان اساس برگزاری جشن گلریزان است.

علیرضا تیموری افزود: کمک به هم‌نوعان و دستگیری از نیازمندان در جشن گلریزان سنت زیبائی است که افراد خیر ونیکوکار به یاری آنان می‌شتابند تا در این ماه پرخیر و برکت دل خانواده‌ای را شاد کنند .

درادامه این مراسم رئیس دادگستری شهرستان بهاباد درسخنانی با بیان اینکه کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد زمینه‌ساز کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد بود و اگر فردی به‌صورت غیرعمد در بند افتاد، با اقدامی ارزشمند باید به کمک وی بشتابیم، تصریح کرد: گلریزان سنت حسنه‌ای است که ما هم در برخی از مشکلات افرادی که به طور غیرعمد زندانی می‌شوند سهیم هستیم؛ زیرا این افراد جزئی از جامعه هستند و در سرنوشت و زندگی‌شان شریک هستیم.

در این جشن همچنین رئیس ستاد دیه شهرستان بهاباد ضمن قدردانی و تشکر از حضور خیرین و نیکوکاران بهابادی در هشتمین جشن گلریزان گفت: مردم خیر ونوع‌دوست بهاباد در هشتمین جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مبلغ یک میلیارد تومان کمک کردند .

سید محمود میرابوالقاسمی اظهار امیدواری کرد: با کمک خیرین و ستاد دیه، این زندانیان به‌‌زودی به آغوش خانواده‌های خود بازگردند.

وی با بیان اینکه کمک به افراد نیازمند و آزادی زندانیان غیرعمد، صدقه جاریه بوده و باقیات صالحات و توشه آخرت است، افزود: این اقدام یک کار مثبت و پسندیده است و هر کسی که در این راه قدمی بردارد، توشه آخرت برای وی است.

درپایان خیران، نیکوکاران و شرکت‌ها درهشتمین جشن گلریزان  بهاباد کمک‌های خود را برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اهدا کردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از