حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
قدس خون‌بهای شهید سلیمانی؛

عین‌الاسد سیلی اول از انتقام

عین‌الاسد سیلی اول از انتقام

ایران و جبهه مقاومت برای انتقام خون سیدالشهدای مقاومت و رسیدن به خون‌بهای شهید سلیمانی که آزادی قدس است، تلاش می‌کند و حمله به پایگاه عین‌الاسد تنها آغازی برای یک پایان بود.

به گزارش «یزدرسا»، سال ۹۸ با انتشار خبر شهادت فرمانده سپاه قدس ایران در غمی بزرگ فرو رفت؛ چراکه حاج قاسم سلیمانی این فرمانده بزرگ، علاوه بر صدور انقلاب اسلامی و فرهنگ ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم، نابودی دولت داعش و خدمات گسترده‌ای که در بخش‌های مختلف و فراتر از مسئولیت‌ها و وظایف ارائه کرده بود، محبوبیت ویژه‌ای در بین ایرانیان و آزادی‌خواهان جهان داشت. مردم ایران بی‌صبرانه انتقام سخت را از مقامات ایران طلب می‌کردند و خواستار پاسخ کوبنده به آمریکای جنایتکار بودند.

 منابع خبری چهارشنبه‌شب گزارش دادند، پایگاه نظامی «عین‌الاسد» واقع در غرب عراق هدف حمله موشکی قرار گرفته است؛ این خبری بود که لحظه‌ای دل در تلاطم افتاده مردم ایران و آزادی‌خواهان سراسر جهان را که داغدار شهادت حاج قاسم سلیمانی بود، آرام کرد و با شنیدن این خبر امیدوار شدند که قرار است انتقام خون حاج قاسم سلیمانی از ابرقدرت که نه ابر ذلت گرفته شود.

پایگاه عین‌الاسد، یک پایگاه نظامی آمریکا در عراق است که در استان الانبار و در نزدیکی شهر بغداد قرار دارد. این پایگاه از اهمیت استراتژیک و نظامی بالایی برخوردار بود و به‌عنوان پایگاهی برای نیروهای نظامی آمریکا و سایر هم‌پیمانانشان استفاده می‌شد و به‌عنوان سیلی اول انتقام خون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مورد هدف قرار گرفت.

 

عین‌الاسد سیلی اول از انتقام

سپیده رضایی، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه الغدیر استان یزد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا»، اظهار کرد: در آیه پنجم سوره مبارکه ابراهیم عبارت «و روزهای خدا را به یاد آن‌ها آور» آمده است؛ در تاریخ انقلاب اسلامی یوم‌الله مصادیق زیادی دارد اما آنچه در فرمایش‌های امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای آمده است ایام‌الله پیروزی انقلاب اسلامی، ایام‌الله شکست آمریکا در طبس، ایام‌الله آزادی خرمشهر، ایام‌الله بصیرت ۹ دی، ایام‌الله تشییع حاج قاسم و ایام‌الله موشک‌باران پایگاه آمریکا در عین‌الاسد است.

 

 

وی ادامه داد: بر اساس فرموده امام خامنه‌ای ایام‌الله به روزهایی گفته می‌شود که دست قدرت خداوند متعال در آن حوادث به‌وضوح دیده شده است.

 

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه الغدیر استان یزد در رابطه با ۱۸ دی‌ماه یوم‎الله عملیات غرورآفرین موشک‌باران پایگاه آمریکایی عین‌الاسد تصریح کرد: واقعیت‌های موجود در خاورمیانه حکایت از این دارد که ایران در منطقه حرف اول را زده و اسرائیل محلی از اعراب ندارد.

 

 

وی بیان کرد: تا مدت‌ها بعد از عملیات عین‌الاسد رسانه‌های امپراتوری دروغ حمله موشکی به پایگاه عین‌الاسد را کتمان می‌کردند و بعد به صورت قطره‌چکانی اطلاعات داده و این عملیات بزرگ و ضربه‌ مهلک را بسیار کوچک و ناچیز قلمداد می‌کردند.

 

 

رضایی ادامه داد: آن‌ها پس از اعتراف فرمانده نظامی آمریکا درباره توان و قدرت نظامی ایران لب به اعتراف گشوده و از قوای نظامی ایران گفتند.

 

عین‌الاسد سیلی اول از انتقام

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد کارگر شورکی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا» اظهار کرد: مردم ایران با عملیات غرورآفرین عین‌الاسد خوشحال شدند که انتقام خون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در راه است؛ در این عملیات آمریکا به‌‌خوبی تحقیر شد.

 

 

وی ادامه داد: آمریکایی خود را ابرقدرت دنیا می‌بیند در واکنش به عملیات پایگاه عین‌الاسد، نتوانست هیچ واکنشی از خود نشان دهد؛ جمهوری اسلامی ایران انتقام خون شهید سلیمانی را اعلام کرده اما آمریکا و سایر قدرت‌های دنیا هرگز باور نمی‌کردند، ایران انتقام را عملی کند.

 

 

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد افزود: آمریکا ساخت تجهیزات نظامی و لجستیک را در فضای باز این پایگاه انجام می‌داد و هرگز گمان نمی‌برد که کشوری به این پایگاه حمله کند؛ این حمله نخستین پاسخ اقدامات مداخله‌جویانه آمریکا در جهان بود؛ چراکه تابه‌حال هیچ کشوری این‌چنین آمریکا را تهدید به انتقام نکرده بود؛ تهدیدی که خیلی زود به عمل در آمد.

 

عین‌الاسد سیلی اول از انتقام

فخرالسادات میرهدایی، کارشناس مسائل سیاسی استان یزد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا» با بیان اینکه باید به وعده‌های ولایت‌فقیه با عزمی راسخ امیدوار باشیم، اظهار کرد:  امام خمینی (ره) فرمودند «آمریکا هیچ غلطی نخواهد کرد» و بعد از سال‌ها هیاهوی حمله نظامی به ایران، علیرغم موشک‌باران عین‌الاسد پس از ترور حاج قاسم و سرنگونی پیشرفته‌ترین پهپاد آمریکایی و ... ، همه دیدند آمریکا هیچ غلطی نتوانست بکند.

 

وی با بیان اینکه ایران به‌عنوان سیلی اول در تقاص خون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی حملی موشکی به پایگاه عین‌الاسد را انجام داد تا در برابر چشم جهانیان ناکارآمدی و ادعای پوچ آمریکایی‌ها برملا شود.

 

 

میرهدایی با اشاره به اینکه روسیه و چین تلاش می‌کنند، هژمونی آمریکا را به چالش بکشند، تصریح کرد: موشک‌باران عین‌الاسد در حالی صورت گرفت که آمریکا از نیمه دهه ۹۰ که اتحادیه جماهیر شوروی فروپاشید به‌عنوان تک ابرقدرت جهان تاخت.

 

 

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: عملیات عین‌الاسد پیام‌ها زیادی را از سوی ایران به جهان و خاصه آمریکای جنایتکار داد؛ اینکه دوران بزن و در رو تمام شده و ایران در برای دفاع از خود با احدی شوخ ندارد؛ به‌واسطه توانمندی‌ها و پیشرفت که صورت گرفته ایران اقتدار خود را به رخ جهانیان کشید.

 

 

وی با بیان اینکه ایران تنها مرد حرف نیست و صادق‌الوعده هست، ادامه داد: حمله به عین‌الاسد در واقع این پیام را صادر کرد که ما که طی دوران مختلف گفته‌ایم، از آمریکا و هیچ قدرتی در دنیا نمی‌ترسیم و این گفته را در عمل هم نشان می‌دهیم.

 

عین‌الاسد سیلی اول از انتقام

اگرچه انتقام خون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هنوز گرفته نشده و زمانی انتقام محقق خواهد شد که دنیا از لوث وجود رژیم کودک کش صهیونیستی پاک شود؛ اما جمهوری اسلامی به واسطه حمله موشکی به عین‌الاسد به دنیا و آمریکا ثابت کرد که دیگر استکبار جهانی نمیتوانند مانند دفعات قبل هر جنایتی که بخواهد در هر کشوری رقم بزند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از