حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
معاون رئیس جمهور خبر داد:

۵ طرح در استان یزد به بهره‌برداری می‌رسد

۵ طرح در استان یزد به بهره‌برداری می‌رسد

معاون رئیس جمهور گفت: در سفر امروز به استان یزد، ۵ طرح در حوزه های مختلف با اعتبار ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

داود منظور در حاشیه افتتاح مخزن ۵۰ هزارمترمکعبی ذخیره آب شهر یزد در گفتگو با یزدرسا، با اشاره به اینکه هدف دولت سیزدهم سرعت بخشیدن به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است، اظهار کرد: در سفر امروز به استان یزد، پنج طرح در حوزه‌های مختلف با اعتبار ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور  ادامه داد: همچنین از هفت پروژه با اعتبار ۳ هزار و ۹۰ میلیارد که در آستانه افتتاح قرار دارد در راستای تامین اعتبار لازم برای تکمیل این پروژه‌ها بازدید می‌شود که امیدواریم با تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌ها شاهد سرعت گرفتن پیشرفت و توسعه استان یزد باشیم.

وی افزود: یکی از افتخارات دولت سیزدهم تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است و در این زمینه تدابیر لازم را اندیشیده و دولت سعی می‌کند اعتبارات لازم این پروژه‌ها را تامین کند.

منظور با اشاره به اینکه در ۶ ماه دوم سال تخصیص اعتبار به پروژه‌های نیمه‌تمام با پیشرفت بالای ۵۰ درصد سرعت می گیرد، تصریح کرد: امیدواریم با تخصیص اعتباری که صورت می‌گیرد بسیاری از این پروژه‌ها تا پایان سال آینده به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از