حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403

3هزار دانش‌آموز یزدی پای قصه‌های جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی

3هزار  دانش‌آموز یزدی پای قصه‌های جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی

قریب به سه هزار نفر از دانش‌آموز مدارس یزد با حمایت مدیرکل آموزش‌وپرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از اجراهای برترین قصه‌گویان ایران در بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی ایران به میزبانی یزد بهره‌مند شدند.

به گزارش «یزدرسا» به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان؛ در نخستین روز از بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در شهر جهانی یزد سه هزار دانش‌آموز پای قصه‌های قصه‌گویان نشستند و پیشاپیش به استقبال قصه‌های یلدایی رفتند.

در اولین ساعت برگزاری جشنواره، قریب به ۷۰۰ نفر دانش‌آموزان مدارس سماء در مسیر منتهی به محل برگزاری جشنواره و سالن هلال‌احمر یزد مراسم شاد پیمایی داشتند.

در ادامه اجرای این جشنواره به ترتیب تعداد دیگری از دانش‌آموزان از مدارس دخترانه و پسرانه به سالن هلال‌احمر محل اجرای آیین افتتاحیه بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی آمدند.

پس از پایان مراسم افتتاحیه قریب به هزار نفر از دانش‌آموزان از مدارس یاوری، مفتح، شهید شفیعی و رسولیان در سالن حاضر شدند و قصه‌های دل‌نشین قصه‌گویان را در نوبت‌های مختلف، تماشا کردند.

در نوبت عصر هم دانش‌آموزان پس از بازگشت از مدرسه به همراه خانواده‌های خود از مدارس شاهد آیینه ساز، مدرسه قرآنی بهادری، مدرسه عصر پیشرو و مدرسه سیدالشهدا (ع) قصه‌های بخش ملی و بین‌المللی را تماشا کردند و لحظه‌های ناب و به‌یادماندنی را در دفتر خاطرات خود ثبت کردند.

اعزام دانش‌آموزان به سالن و حضور در جشنواره قصه‌گویی برای دانش‌آموزان و خانوارهای آنان به‌صورت رایگان انجام می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از