حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان یزد:

60 خبرنگار انتخابات پرشور یزد را پوشش می‌دهند

60 خبرنگار انتخابات پرشور یزد را پوشش می‌دهند

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان یزد گفت: بیش از 60 خبرنگار، عکاس و تصویربردار، تمام اخبار، اطلاعیه‌ها و تصاویر مربوط به انتخابات در استان یزد پوشش می‌دهند.

علی صالحی در گفتگو با پایگاه خبری «یزدرسا»، با اشاره به برگزاری انتخابات در استان یزد همزمان با سراسر کشور گفت: بیش از 60 خبرنگار، عکاس و تصویربردار، تمام اخبار، اطلاعیه‌ها و تصاویر مربوط به دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را در استان یزد پوشش می‌دهند.

وی ادامه داد: این خبرنگاران و عکاسان خبری از رسانه‌های مختلف از جمله مرکز صدا و سیمای یزد، نمایندگی‌ خبرگزاری‌ها، پایگاه‌ها و سایت‌های خبری در یزد هستند که لحظه به لحظه حضور پرشور مردم استان یزد در پای صندوق‌های رأی در چهار حوزه انتخابیه استان را به صورت خبر، گزارش تصویری و گزارش ویدئویی علاوه بر رسانه‌های خود در فضای مجازی تهیه و منتشر می‌کنند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان یزد عنوان کرد: برای خبرنگاران و عکاسان خبری پوشش‌دهنده انتخابات در استان یزد کارت شناسایی صادر شده است که با حضور در هر کدام از شعب اخذ رأی می‌توانند حضور پرشور و بابصیرت مردم دارالعباده را به تصویر بکشند.

وی با بیان اینکه فعالیت خبرنگاران از ساعت ابتدایی برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای  اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری آغاز شده است، ادامه داد: پوشش رسانه‌های استان یزد از حضور و  مشارکت حماسه‌ساز مردم دارالعباده در انتخابات، نمادی از نقش مردم یزد در اقتدار و قدرت ملت ایران در عرصه‌های مختلف است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از