حالت تاریک
سه‌شنبه, 01 خرداد 1403

کارگران شهرستان بهاباد تجلیل شدند

کارگران شهرستان بهاباد تجلیل شدند

در آئینی که به مناسبت هفته کار و کارگر با حضور فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولان بهاباد برگزار شد از تعدادی از کارگران این شهرستان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، در آئینی که به مناسبت هفته کار و کارگر با حضور فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولان بهاباد برگزار شد از تعدادی از کارگران این شهرستان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

علیرضا تیموری در این آئین ضمن تبریک یازدهم اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر با اشاره به اینکه برای کار و کارگر باید ارزش قائل شد به طوری که باید از هر کس که برای روزی حلال و خانواده‌اش تلاش می‌کند، قدردانی شود اظهارداشت: هفته کارگر فرصتی مناسب برای تبیین نقش ارزشمند کارگران در تولید و اقتصاد کشور است و روز کارگر مایه افتخار و روز عزت است.

وی با اشاره به نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال جهش تولید با مشارکت مردم گفت: رسیدن به این اهداف با همت و تلاش کارگران که بازوان حرکت هر جامعه‌ای برای رشد و تعالی و شکوفایی است میسر خواهد شد.

فرماندار بهاباد رشد و توسعه در همه حوزه‌ها را در توانمندی و استعداد کارگران تلاشگر و نوآور برشمرد و افزود: وظیفه ما مسئولان هموار کردن مسیر تولید است تا با ایجاد زمینه‌های تولید و اشتغال، کمک کنیم تا آسایش خاطر و امنیت شغلی این قشر زحمت‌کش و ایجاد اشتغال برای فرزندان آنها مهیا شود.

در ادامه این مراسم رئیس شورای اسلامی شهر بهاباد ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات کارگران در عرصه کار و تلاش و سازندگی و تبریک این روز افزود: روز کارگر در کشور ما بر اساس اندیشه‌های دینی است و ریشه در کلام وحی و گفتار و رفتار بزرگان دین دارد.

عباس اقبال یادآور شد: از نظر مجموعه شورای اسلامی شهر، قداست و شرافت و جایگاه کارگران که لحظه به لحظه در جهت خدمت به مردم تلاش می‌کنند در نزد ما جایگاهی ارزشمند و شریف است و ما برای همه شما احترام ویژه‌ای قائل هستیم.

وی بیان داشت: کارگرانی که در راه رزق و روزی خانواده با زحمت کار می‌کنند در واقع یک مجاهد در راه خدا محسوب می‌شوند که در اقتصاد جامعه تأثیر مؤثر و مهمی دارند.

درپایان به پاس زحمات و تلاش‌های کارگران شهرستان بهاباد از تعداد 50 نفر کارگر بهابادی با اهدای لوح تقدیر و شاخه گل از زحمات آنان تجلیل شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از