
پیام شهروندان؛
مشکلات قطارهای یزد تمامی ندارد
شهروندان در پیامهای متعدد از ادامهدار بودن مشکلات قطارهای یزد خبر دادند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی یزدرسا، شهروندی در پیامی به یزدرسا نوشت: مسافر قطار یکشنبه ۱۴ مرداد از یزد به مشهد هستم.
موقع خرید بلیط طبق روال، سایت رجا و بقیه سایتها خطا میداد و به سرعت ظرفیت در حال تکمیل بود! فقط از طریق یکی از دفاتر خدمات مسافرتی توانستم که بلیط واگن ۶ تخته تهیه کنم.
امروز که داخل واگنها شدیم، مشخص شد که تنها یک سالن آخر ۶ تخته و قدیمی است و مابقی چهار تخته که متأسفانه کل این سالن به شدت گرم بود.
این موضوع با اعتراض شدید مسافران همراه شده و تکنسین برق گفت که سیستم خنککننده این سالن قدیمی بوده و بیشتر از این جواب نمیدهد.
پس از پیگیری مکرر، رئیس قطار اعلام کرد که سالن آخر ربطی به راهآهن ندارد! و آن را شرکتها برای سود بیشتر به قطار اضافه میکنند.
و در آخر تنها کاری که میتوانند انجام دهند این است که اعلام خسارت کنند و هزینه بلیط عودت شود!
آیا واقعاً در این روزها که اوج گرما است پول بلیط مهم هست یا سلامت مسافران؟
لطفاً موضوع رو پیگیری کنید تا حداقل بعد از ما مردم اینقدر اذیت نشوند.
انتهای خبر/
درباره نویسنده
لینک کوتاه خبر
نظر / پاسخ از
هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نفری باشید که نظر میگذارید!