حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
امام جمعه اردکان:

آبروی ریخته رژیم صهیونیستی جمع کردنی نیست

آبروی ریخته رژیم صهیونیستی جمع کردنی نیست

امام جمعه اردکان گفت: رژیم صهیونیستی که خود را قدرتمند می‌دانست امروز نه از لبنان، سوریه و نه ایران بلکه از فلسطین شکست خورد، این شکست غیرقابل ترمیم و جبران است و آبروی ریخته این رژیم جمع‌کردنی نیست.

حجت‌الاسلام سیداسماعیل شاکر اردکانی در گفتگو با یزدرسا، با بیان اینکه هدف اصلی رژیم صهیونیستی از ابتدا حکمرانی و سروری بر همه بشریت بوده است، گفت: رژیم صهیونیستی طبق اعتقاداتی که دارند خود را نژاد برتر می‌دانند و رویای تصرف نیل تا فرات در سر می‌پرورانند و همه بشریت را از نظر نژادی پایین‌تر خود می‌دانند و معتقدند که باید برده آنها باشد.

 

 امام جمعه اردکان ادامه داد: رژیم صهیونیستی این افکار را در سر می پروراند و از ابتدا در بهترین جای دنیا یعنی خاورمیانه و بهترین بخش آن حضور پیدا کردند تا سرزمین فلسطین را تصرف کنند و برای خود پایگاه و کشوری بزنند و از این جا برای شروع به سیطره بر دنیا اقدام کنند که البته خوابی آشفته هست و تعبیر نخواهد شد.

 

 وی افزود: رژیم صهیونیستی در این مسیر از هیچ جنایت و ظلم و ستمی فروگذار نخواهد شد و برای رسیدن به این هدفشان از انجام هیچ جنایتی ابا ندارند و در طول  تاریخ 70 -80 ساله جنایت‌هایی انجام دادند که بشریت از یاد کردن آن شرم می‌کند.

 

 شاکر گفت: اساس و بنای رژیم صهیونیستی بر ظلم و ستم، تجاوز و خوی درندگی بنا شده است، سگ هاری است که حمله و تجاوز می‌کند و به این وسیله می‌خواهد حقوق دیگران را از بین ببرد، خود را بر سرزمین و سرمایه‌های آنها مسلط کند و خود را مالک بداند، وقتی رژیمی اینگونه شکل می‌گیرد و بنای آن بر ظلم، تجاوز، ستم باشد و از راه باطل پیش‌روی کند قاعدتا این رژیم ماندگار نخواهد بود چرا که ظلم ماندنی نیست و ظالم در نهایت هر چند که طول بکشد اما سرنگون می‌شود.

 

 وی تصریح کرد: کشورها، دولت‌ها و حاکمانی که با این رژیم ظالم و غاصب که بنای آن بر ظلم است پیمان می‌بندند و روابط خود را عادی می‌کنند حتما ضرر می‌کنند و یقینا در این قمار بازنده‌اند و چون آنها هم همراه این ظالم سرنگون می‌شوند و تبعات ظلم و ستم رژیم صهیونیستی به کسانی که روابط را عادی می کنند می‌رسد و در نهایت ضرر می‌کنند.

 

امام جمعه اردکان  گفت: با مطالعه تاریخ فلسطین، مقاومت ملت فلسطین و جنایت‌های رژیم صهیونیستی در طول 80 سال گذشته و مقایسه وضعیت گذشته و کنونی آنها بسیار روشن و واضح است که رژیم صهیونیستی چقدر ضعیف شده و مردم و مبارزان فلسطینی چقدر قوی شده‌اند.

 

 وی ادامه داد: فلسطینیانی که  با سنگ به جنگ رژیم صهیونیستی می‌رفتند امروز با موشک و پهپاد در مقابل آن مبارزه می‌کنند و رژیم صهیونیستی که در جنگ اعراب در برابر 6 کشور به پیروزی رسید و همین وقایع او را بر سروری بر دنیا غره ساخت، در سال‌های اخیر در برابر تنها حزب الله لبنان نتوانست دو ماه مقاومت کند و در جنگ 33 روزه شکست خورد و تسلیم شد.

 

 شاکر افزود: اکنون نیز با عملیات طوفان الاقصی ابهت و هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی شکسته شد و در این واقعه قادر به جمع و  جور کردن خود نیست و در سردرگمی باقی مانده و اعتبارش و جایگاهش در همه دنیا زیر سوال رفت، از نظر دفاعی، اطلاعاتی، وجود گنبد آهنین، گردشگری، اقتصادی و ... همه ابهت اسرائیل زیر سوال رفت، افتضاحی به بار آورده است که نمی‌توانند آن را جمع کند و هر آنچه در ادامه اتفاق بیفتد باز هم طوفان‌الاقصی یک پیروزی بزرگ برای ملت فلسطین و جبهه مقاومت بوده است و یک شکست حتمی و بزرگ برای اسرائیل است که نشان می‎دهد امروز رژیم صهیونیستی چقدر ضعیف شده و فلسطینی‌ها چقدر به‌روز‌تر، سرحال‌تر و با عظم و اراده بیشتر در مقابل آنها ایستاده‌اند.

 

 وی ادامه داد: اسرائیل و اسرائیلی‌ها نسبت به جان خود حریص هستند؛ قرآن کریم در باره آنها گفته است «  وَ لَتَجِدَنَّهُمْ أَحْرَصَ النَّاسِ عَلى‌ حَياةٍ وَ مِنَ الَّذِينَ أَشْرَكُوا يَوَدُّ أَحَدُهُمْ لَوْ يُعَمَّرُ أَلْفَ سَنَةٍ» اینها می‌خواهند هزار سال عمر کنند، خیلی حریص بر زندگی هستند و از مرگ به شدت می‌ترسند. اسرائیلی‌ها نماد ترس از مرگ هستند و لذا گاه برای کشته شدن یکی از سربازان یا فرماندهان خود جنگ به راه می‌انداخته است و هزاران نفر را زخمی، اعدام و آورده می‌کرده است اکنون طی دو روز حمله مظلومان و صاحبان سرزمین فلسسطین چند صد سرباز و فرمانده این رژیم اسیر و کشته شدند که در خواب هم نمی‌دیدند.

 

 امام جمعه اردکان تصریح کرد: عملیات طوفان الاقصی که واقعا هم طوفانی بود، شکستی به رژیم صهیونیستی تحمیل کرد که از ابتدای شروع تجاوز این رژیم غاصب به فلسطین و درگیری‌های آن تاکنون سابقه نداشته است و آبرو و وجهه آنها در دنیا از بین رفت، وحشت همه آنها را فرا گرفته است و حتی حامیان اسرائیل که قدرت رژیم صهیونیستی را بزرگ می‌دانستند همه در شوک هستند چه اتفاقی افتاده است.

 

 شاکر ادامه داد:  اسرائیل با این شکست مفتضحانه دیگر از منظر اطلاعاتی و امنیتی به آن قدرتی که ادعای آن را داشت هرگز برنخواهد گشت، این رژیم غاصب که با ضرس قاطع خود را قدرتمند می‌دانست امروز فقط از فلسطینیان نه لبنان، نه سوریه و نه ایران بلکه فلسطین که در برابر کشورهای جبهه مقاومت تجهیزاتی ندارد و قابل مقایسه با آنها نیست شکست خورد پس چگونه می‌تواند در برابر جبهه مقاومت با آن قدرتی که دارند روبرو شود، دیگر امیدی به آینده رژیم صهیونیستی نیست و از آن امنیت و قدرت پوشالی خبری نیست این شکست غیرقابل ترمیم و جبران است و آبروی ریخته این رژیم جمع‌کردنی نیست.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از