حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد خبر داد:

آغاز جشن‌های هفته وحدت در ۵۰۰ مسجد یزد

آغاز جشن‌های هفته وحدت در ۵۰۰ مسجد یزد

مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد گفت: جشن‌های ویژه بزرگداشت هفته وحدت اسلامی در ۵۰۰ مسجد و حسینیه این استان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری یزدرسا به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی یزد، حجت‌الاسلام علیرضا علیرضا نجیمی با تبریک هفته وحدت افزود: جشن‌های ویژه بزرگداشت هفته وحدت اسلامی در ۵۰۰ مسجد و حسینیه این استان آغاز شد که از این تعداد مساجد ۳۰۰ باب آن در شهرستان یزد و بقیه در سایر مناطق استان قرار دارد.

وی ادامه داد: جشن‌های هفته وحدت با حضور پرشور آحاد مردم در شهرها و مناطق روستایی برگزار می‌شود و شامل سخنرانی اساتید حوزوی و دانشگاهی و مسابقات فرهنگی و برنامه‌های بصیرتی است.

این مسئول بیان کرد: به منظور بزرگداشت هفته وحدت اسلامی ۳۰۰ کارشناس مذهبی به مناطق مختلف استان اعزام شدند تا کار تبلیغ خود را انجام می‌دهند.

نجیمی به اهمیت برنامه‌های فرهنگی و بصیرتی در مناسبت‌های مختلف در مساجد و حسینیه‌ها با همکاری مردم و حضور جوانان تاکید کرد و گفت: جشن‌های هفته وحدت تا سالروز میلاد با سعادت پیامبر اعظم (ع) و امام جعفر صادق (ع) در سه‌شنبه هفته آینده با قوت و پرشور ادامه دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد گفت: یکی از مهمترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی و شکست اهداف دشمنان وجود وحدت بین اقشار جامعه بوده است؛ همراهی و همکاری اقشار مختلف مردم در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی موجب عزت ایران و شکست استکبار جهانی است.

وی از مشارکت آحاد مردم استان با اداره کل تبلیغات اسلامی در برنامه‌های مختلف تشکر کرد و تداوم آن را بیش از قبل خواستار شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از