حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
دبیر ستاد انتخابات استان یزد مطرح کرد:

آغاز فرصت تبلیغات از فردا

آغاز فرصت تبلیغات از فردا

دبیر ستاد انتخابات استان یزد گفت: با تائید صلاحیت سه داوطلب، مجموع تائید صلاحیت شدگان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان یزد به ۲۳۵ نفر در چهار حوزه انتخابیه رسید.

به گزارش پایگاه خبری «یزدرسا» به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، سعید رستگاری گفت: با تائید صلاحیت این سه نامزد، مجموع تائید صلاحیت شدگان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان یزد به ۲۳۵ نفر در چهار حوزه انتخابیه رسید.

وی ادامه داد: بنا بر روزشمار قانون انتخابات که توسط وزارت کشور ابلاغ شده، امروز آگهی اسامی نامزدهای تأیید صلاحیت شده اعلام عمومی می‌شود و تأییدصلاحیت‌شدگان می‌توانند از سوم تا نهم اسفندماه تبلیغات انتخاباتی خود را انجام دهند و از دهم اسفندماه هرگونه تبلیغات ممنوع است.

دبیر ستاد انتخابات استان یزد گفت: در استان یزد یک حوزه انتخاباتی نیز شامل هفت شعبه اخذ رأی در شهرستانهای یزد، اردکان، میبد و تفت برای اقلیتهای زرتشتی در نظر گرفته شده و همه تمهیدات لازم برگزاری انتخابات سالم، پرشور و قانونی برنامه‌ریزی‌شده و در حال انجام است.

شایان‌ذکر است؛ انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار میشود، استان یزد با چهار حوزه انتخابیه و ۱۲ شهرستان دارای چهار کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از