حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
معاون سینمایی اداره ارشاد اسلامی عنوان کرد:

آمادگی انجمن‌های هنری‌وسینمایی یزد برای کاهش آسیب‌های اجتماعی

آمادگی انجمن‌های هنری‌وسینمایی یزد برای کاهش آسیب‌های اجتماعی

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت:انجمن‌های هنری و سینمایی استان یزد آماده هرگونه همکاری برای کاهش آسیب‌های اجتماعی هستند.

به گزارش پایگاه خبری «یزدرسا» به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی یزد، سید عباس دهقان گفت: نگاه ویژه به هنر امروزه در بین کارشناسان حوزه‌های مختلف مورد توجه و تأکید قرار گرفته ‌است.

 وی ادامه داد:تولید آثار فاخر فرهنگی و هنری می تواند بسیار کارساز در کاهش آسیب های اجتماعی باشد.

 معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تاکید کرد: به کارگیری ظرفیت هنری و سینمایی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی جامعه یکی از برنامه‌های مهم در دست اجرا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است. 

دهقان همچنین خواهان توجه بیشتر حمایت‌های به انجمن‌های هنری و سینمایی استان در راستای آثار و تولیدات ارزشمند هنری شد و گفت: کاهش معضلاتی که گریبانگیر جامعه شده است مستلزم استفاده به روز و تخصصی از ابزارهای هنری می‌باشد که در این راستا باید حمایت‌های مادی و معنوی خاصی از هنرمندان استان صورت بگیرد. 

شایان ذکر است؛ در این نشست هاشمی رییس انجمن سینمای جوانان و علی جاور رییس انجمن نمایش نیز به بیان برخی نقطه نظرات و پیشنهادات در خصوص فعالیت های هنری و آسیب های اجتماعی پرداختند.


انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از