حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
وزیر کشور:

آمریکا در بدترین نقاط اتهامی قرار دارد

آمریکا در بدترین نقاط اتهامی قرار دارد

وزیر کشور گفت: آمریکا با حمایت قاطع از رژیم صهیونیستی در بدترین نقاط اتهامی قرار دارد و جنایت های این رژیم با حمایت و چراغ سبز آمریکا انجام می‌شود.

به گزارش یزدرسا؛ احمد وحیدی در گفتگو با راه دانا،  با بیان اینکه آمریکا با حمایت قاطع از رژیم صهیونیستی در بدترین نقاط اتهامی قرار دارد، اظهار کرد: این جنایت‌های رژیم صهیونیستی با حمایت و چراغ سبز آمریکا انجام می‌شود.

 

وزیر کشور با اشاره به اینکه حتی اروپایی‌ها نیز در این جرم‌ها دخیل هستند و نمی‌توانند از مسئولیت‌های خود دوری کنند، عنوان کرد: اظهار تاسف اروپایی‌ها نسبت به فاجعه بزرگی که در غزه رخ داده است، بسیار کم‌‌رنگ است و به‌هیچ‌وجه بار مسئولیت آن‌ها را در حمایت از رژیم صهیونیستی در جنایات غزه کم نمی‌کند، زیرا آن‌ها به طور رسمی از این رژیم دفاع کردند و عملاً در کشتار مردم شریف غزه این رژیم را محق دانستند.

 

وحیدی بیان کرد: پس از وقوع فاجعه‌ در بیمارستان غزه و کشته شدن بسیاری از کودکان، مردان و زنان بی‌گناه، اروپایی‌ها مواضعی کم‌ رنگی گرفته‌اند، اما این مواضع به خودی‌خود کفایت نکرده و از مسئولیت‌های آنها کم نمی کند.

 

وزیر کشور با تاکید بر اینکه مسئولیت اصلی و بیشتر این جنایات مربوط به آمریکاست، تصریح کرد: آمریکایی‌ها در جنایات رژیم صهیونیستی متهم اول هستند و این جرایم با حمایت آن ها انجام می شود.

 

وی افزود: هر کسی که به هر نحوی از رژیم صهیونیستی، ایالات متحده و کشورهای اروپایی دفاع و در میدان آن ها بازی کرده باید مسئولیت خود را به عهده بگیرد و عذرخواهی کند.

 

وحیدی در پایان با بیان اینکه تمام گروه‌های ضدانقلاب ایران در حال حاضر در کنار صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها ایستاده‌اند، گفت: این زمان مناسبی است تا مردم ماهیت این گروه‌ها را که در خارج توسط این کشورها اداره می‌شوند، بشناسند و ببینند که این گروه‌ها چگونه در کنار رژیم کودک کش، جانی و ستمگر صهیونیستی و آمریکا ایستاده‌اند. این باید یک عبرت خوب برای همگان باشد تا ماهیت واقعی این رژیم‌ها را درک کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از